سئو استارتاپ ها؛ نکاتی کلیدی در موفقیت استارتاپ ها

سئو استارتاپ

سئو استارتاپ ها : اگر شما قصد راه اندازی یک استارتاپ را دارید، کسب و کار شما نیازمند این است که کاربران و مشتریان هدف شما، محصول و خدمات شما را در اینترنت پیدا کنند. اصلی ترین روشی که برای این کار وجود دارد استفاده از موتورهای جستجو مخصوصا گوگل می باشد. در ابتدای راه اندازی استارتاپ خود و حضور در فضای مجازی، مخاطبان نامی از شما نشنیده اند بنابراین هیچ گاه نام برند شما را جستجو نمی کنند. در چنین شرایطی شما باید از روش های بهینه سازی موتور های جستجو (SEO) استفاده کنید تا خود را در میان برندهای دیگر متمایز سازید.

توجه به سئو در هنگام برنامه ریزی برای کسب و کار می تواند عاملی برای موفقیت استارتاپ شما باشد.

استارتاپ ها چگونه می توانند از ابتدای پروژه خود سئوی موفق را شروع نمایند؟

در این مطلب قصد داریم 4 کلید مهم در موفقیت سئو استارتاپ ها را بررسی و تحلیل نماییم.

1.اهداف سئو کسب و کار شما

سئو به شما برای رسیدن به اهداف کسب و کارتان کمک می نماید. بسیاری تصور می کنند هدف از سئو استارتاپ بررسی صفحات مختلف سایتشان توسط موتور جستجو و اوردن ترافیک و کاربر زیاد برای آن است. اما در واقع با توجه به اهداف کسب و کارتان، سئو می تواند ترافیک سایت شما را مدیریت کرده و با جذب مخاطبان هدف به موفقیت و افزایش فروش شما کمک نماید.

برخی از اهداف کسب و کار که سئو می تواند به آنها کمک نماید عبارتند از:

  • کسب سود بیشتر و دستیابی به اهداف بلند مدت
  • برند سازی نام تجاری
  • افزایش وفاداری مشتریان
  • افزایش طول عمر کسب و کار

قبل از رفتن به مرحله بعدی کسب و کار خود مطمئن شوید که اهداف سئو استارتاپ خود را به روشنی تعریف نموده اید.

2.تولید محتوای متناسب با برند خود

یک استراتژی سئو زمانی موفق خواهد بود که شما انواع مختلف محتوا را برای سایت خود تولید کنید و ارائه دهید که شامل:

  • وبلاگ ها
  • پست مهمان
  • پادکست
  • ویدئو
  • تصاویر

باشد. در سئو شما هیچگونه محدودیتی برای تولید محتوا ندارید و به همین علت سئو برای شما از طریق صفحات و لینک های مختلف کاربر جذب می نماید. مهم ترین اصل در فرایند تولید محتوا ارائه ایده های جذاب و خلاقانه می باشد. هدف شما از کسب و کارتان ارائه خدمات و محصولات می باشد بنابراین در تولید محتوا باید برنامه ای برای رساندن کاربر به صفحه محصولات یا فروشگاه خود داشته باشید.

3.مخاطبین تاثیر گذار

یک برنامه سئو مستحکم باید شامل دریافت لینک از منابع معتبر باشد. یکی از منابع معتبر افراد اینفلوئنسر هستند که معمولا مخاطبان زیادی دارند که در بین آنها از اعتبار خوبی برخوردارند. تصور کنید مطالبی که شما انتشار می نماید توسط یکی از این افراد تایید شده یا به مخاطبان خودشان معرفی شود. در آن صورت افراد زیادی به سایت شما سرزده و باعث افزایش کابران شما نیز می گردد.

4.برنامه سئو تکنیکال

یکی از مشکلات که در سئو وجود دارد عدم وجود برنامه ریزی دقیق و بلند مدت  و انعطاف پذیری آن برای کسب و کار است. گوگل و سایر موتورهای جستجو مواردی زیادی برای ارزش دهی به یک سایت بررسی می نمایند. این مورد بیشتر مربوط به برنامه سئو داخلی سایت ها می باشد و برای جلوگیری از بروز جریمه سایت باید مواردی همچون

  • بروز رسانی مدوام سایت
  • بهینه سازی آدرس های صفحات سایت
  • تهیه نقشه و فایل txt
  • جلوگیری از تگ تایتل تکراری
  • و…

رعایت نمود.

 

منبع:

www.searchenginejournal.com

95 درصد از آن‌ چیزی را که به دیگران می‌آموزیم برای همیشه در ذهن ما ماندگار می گردد.

    ارسال دیدگاه

    * .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد