ریدایرکت صفحه خطا در وردپرس

با استفاده از این افزونه هوشمند، شما می توانید تمام لینک های خطای ۴۰۴ را به صفحه اصلی هدایت کنید . این افزونه  با استفاده از جستجوگرهای تغییر مسیر ۳۰۱ سئو  ، صفحات خطا رو تصحیح می کند .
خوب ببنیم این افزونه کجا کاربرد دارد !
من وب سایتی دارم که هر بار با ابزار گوگل وبمستر ، سایت را چک میکنم، تعدا زیادی لینک خطای ۴۰۴ پیدا می شود، صفحات ارور ۴۰۴ به خودی خود مشکلی ایجاد نمی کنند، اما زمانی که گوگل انها را می بیند و برای شما می شمارد!، که این تعداد خطا در ارزیابی کلی و رتبه بندی وب سایت تاثیرگذار است ، در نتیجه ما تصمیم گرفتیم که  پلاگین وردپرس All 404 Redirect to Homepage رو برای شما منتشر کنیم و آموزش دهیم .

این پلاگین چگونه استفاده می شود؟

آموزش ویدیویی نصب  افزونه ریدایرکت خطا در وردپرس

 

آموزش تصویری نصب  افزونه ریدایرکت خطا در وردپرس

روش اول برای نصب پلاگین:

وارد مدیریت وردپرس شده و منوهای سمت راست افزونه ها رو پیدا کنید ، داخل منو افزونه ها افزودن رو بزنید .(مطابق عکس )

afzodan404

بعد از بالای صفحه قسمت سمت راست ، با کس سرچ را پیدا کنید و داخل آن عبارت All 404 Redirect to Homepage رو سرچ کنید .(مطابق عکس)

search-404
بزودی افزونه مورد نظر شما به نمایش در امده ، از کادر مورد نظر در افزونه هم اکنون نصب کن رو بزنید و چند تانیه منتظر  باشید تا نصب شود و بعد از اتمام روی گزبنه فعال کردن کلیک کنید .(مطابق عکس)

nasb-404

دیگه کار تموم است ، حالا می تونید به قسمت تنظیمات رفته و گزینه All 404 Redirect to Homepage روبزنید ، و تنظیمات این پلاگین رو مشاهده کنید . (مطابق تصویر)

tanzimat-404
روش دوم نصب پلاگین:
با این روش می توانید به صورت مستقیم اقدام به نصب افزونه نمایید، که مراحل این روش به صورت تصویری در زیر نمایش داده شده اند:

دانلود افزونه از صفحه سازنده این محصول

۱٫ از قسمت مدیریت وردپرس ، افزونه ها ، گزینه افزودن را انتخاب نمایید.

۱

۲٫ سپس بر روی دکمه browse کلیک نمایید و فایل افزونه را انتخاب نمایید.

install

bargozari1

۳٫ بر روی دکمه هم اکنون نصب کن کلیک نمایید.

bargozari

۴٫ افزونه به این صورت نصب شد. اما باید برای فعال سازی افزونه بر روی دکمه فعال سازی مانند تصویر زیر کلیک نمایید.

faal

دیگه کار تموم است ، حالا می تونید به قسمت تنظیمات رفته و گزینه All 404 Redirect to Homepage روبزنید ، و تنظیمات این پلاگین رو مشاهده کنید . (مطابق تصویر)

tanzimat-404

تصاویر افزونه:

screenshot-1

screenshot-2

 

 

از سال 86 فعالیتم رو در حوزه IT شروع کردم و علاقمند فناوری جدید در حوزه IT شدم ، از همان سال های اولیه به فکر راه اندازی کسب کار بودم و تا اینکه خودم رو به عنوان کار افرین پیدا کردم و عاشق کار افرینی شدم . در حال حاضر یک توسعه دهنده حرفه ای هستم و عاشق خدمت رسانی به مردم کشورم ....

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد