23 تا از بهترین قالب های هتل وردپرس با رزرو آنلاین 2023

قالب های هتل وردپرس

در اینجا، بهترین تم های وردپرس هتل را با سیستم رزرو برای هتل هایی با اندازه های مختلف پیدا خواهید کرد. از آنجایی که با چند مالک هتل در وب‌سایت‌هایشان کار می‌کردیم، می‌دانستیم در تم‌ها به دنبال چه چیزی باید بگردیم؛ بنابراین، ما 25+ مورد را حذف کردیم زیرا آنها شرایط لازم را نداشتند؛ اما این 23 موردی که ما در این مقاله به آن ها می پردازیم شرایط لازم را داشتند. مجموعه زیر طرح های زیادی را برای ساخت یک وب سایت هتل منحصر به فرد به شما ارائه می دهد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید قالب های وردپرس را از طریق رابط کاربری بصری و کاربر پسند تنظیم کنید. در نتیجه، حتی فردی که با کدنویسی آشنا نیست هم به راحتی می تواند طراحی را به روشی که ترجیح می دهد و با زحمتی بسیار کم، تغییر دهد. همچنین می‌توانید با کلیک کردن بر روی «دمو»، هر موضوع را به ‌صورت جداگانه بررسی کنید. اولین تجربه برای انجام این کار خیلی خارق العاده است و با این مضامین وردپرس، می توانید بهترین وب سایت هتل آنلاین تاکنون را ارائه و منتشر کنید. عجله دارید؟ در اینجا پنج تا از بهترین قالب های وردپرس هتل در سال 2023 آورده شده است:

قالب ها تعداد نصب های فعال رتبه بندی توسعه دهنده قیمت
Bellevue 12,000+ 97.6% Themovation $59
Hoteller 4,900+ 97.2% ThemeGoods $64
Hotel Luxe 800+ 96.8% theme_bubble $59
LeadEngine 5,000+ 96.8% Key-Design $59
Kalium 44,000+ 99% Laborator $59

 

بهترین قالب های وردپرس هتلی

  1. Bellevue

قالب هتل Bellevue

Bellevue یک قالب زیبای وردپرس تختخواب، صبحانه و وب سایت هتل است. این ابزار از پیشرفته ترین فناوری های توسعه وب موجود استفاده می کند و دارای چارچوبی از ویژگی‌های قدرتمند است که طراحی و توسعه وب‌سایت را به موضوعی آسان و راحت تبدیل می‌کند.Bellevue یک تقویم عملکردی برای بررسی در دسترس بودن دارد که در زمان واقعی به روز می شود و همچنین دارای یک سیستم پرداخت همه کاره با افزونه WooCommerce Commerce و صفحات فروشگاه آنلاین آماده برای بازاریابی مستقیم بسته ها یا خدمات، محصولات و کالاهای شما است. با هزاران گزینه سفارشی سازی در صفحه ساز بصری WPBakery و این قالب همیشه همانطور که می خواهید به نظر می رسید.

  1. Villagio

قالب وردپرس Villagio

قالب وردپرس اجاره ای Villagio برای سریع ترین فرآیند رزرو و مدیریت رزرو، به لطف ادغام با افزونه رزرو هتل، ساخته شده است که این افزونه پیشرفته ترین قابلیت رزرو را تضمین می کند. رزرو هتل، از یک تقویم در دسترس بودن زمان واقعی پشتیبانی می کند که با OTA هایی مانند Booking یا Airbnb همگام می شود و گزینه های جستجو و مرتب سازی پیشرفته، سیستم نرخ های سفارشی، تأیید خودکار، کوپن های تخفیف، گزارش های مالیاتی و غیره را ارائه می دهد. Villagio دارای یک طراحی مختصر و شیک است و برای هر نوع اقامتگاه اجاره ای، از ویلا و B&B گرفته تا آپارتمان مناسب است. این قالب همچنین با تمام سازندگان صفحه محبوب و ویرایشگر گوتنبرگ نیز سازگار است.

  1. Luviana

قالب هتل Luviana

Luviana برای رزرو فوری هتل و اجاره ملک از طریق سیستم رزرو هتل MotoPress که به صورت رایگان در قالب وردپرس Luviana گنجانده شده، بهینه سازی شده است. به جز طراحی شیک، این الگوی اجاره تعطیلات گزینه های رزرو منحصر به فردی را ارائه می دهد و صاحبان سایت را قادر می‌سازد تا پرداخت‌های مهمانان را از طریق محبوب‌ترین استراحت‌ها بپذیرند و مدیریت کنند و جستجوی بلادرنگ ملک را با توانایی ایجاد ویژگی‌های سفارشی در فرم‌های جستجو برای جهت یابی بهتر فراهم می‌کند. از دیگر نکات برجسته رزرو هتل می‌توان به حالت‌های تأیید رزرو متعدد، امکان افزایش فروش خدمات اضافی، تعیین نرخ‌های سفارشی، ویرایش حساب‌های مهمان و موارد دیگر اشاره کرد. این قالب برای گوتنبرگ بهینه شده و با کتابخانه ای از 40+ بلوک Getwid یکپارچه شده است.

  1. Hoteller

قالب هتل وردپرس Hoteller

برای کمک به رشد کسب و کار خود، گرفتن یکی از بهترین تم های وردپرس برای هتل ها راهی برای برنده شدن است. این قالب تمیز و پاسخگو، در هر دستگاه مدرنی عالی به نظر می رسد. همچنین دارای چندین ویژگی منحصر به فرد مانند قیمت گذاری فصلی، مدیریت رزرو، نرخ های انعطاف پذیر و غیره است. علاوه بر این، به بازدیدکنندگان خود اجازه می دهد از طریق چندین درگاه پرداخت، پرداخت خود را انجام دهند. در نتیجه، می‌توانید پتانسیل فروش خود را با Hoteller به حداکثر برسانید و سود نهایی شما از این کار بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

  1. LeadEngine

قالب LeadEngine

LeadEngine یک قالب چند منظوره وردپرس تمیز، حیله گر و پاسخگو است که با انبوهی از دموها، صفحات قالب و بلوک‌ها، عملکرد و انتخاب را بدون کدنویسی ارائه می‌کند. در ان قالب تنظیمات سفارشی سازی پیشرفته به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه وب سایت خود را برندسازی کنید. نسخه ی نمایشی هتل LeadEngine هر آنچه را که برای شروع فوری نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد تا اتاق‌ها، بسته‌ها و پیشنهادات را به سبکی با نمونه کارهای مینیمالیست به نمایش بگذارید. Beautiful Slider Revolution مشتریان شما را به جایی که می خواهید هدایت می کند. کدنویسی کارآمد عملکرد اوج را در تمام شرایط ترافیکی تضمین می کند و همچنین از لحاظ سئو نیز کاملاً بهینه شده است. وب سایت کسب و کار هتل خود را با LeadEngine ارتقا بخشید!

  1. Kalium

قالب Kalium

تمیز و مد روز با حداقل لمس، Kalium یکی از بهترین قالب های وردپرس هتلی با طراحی باورنکردنی است. این قالب کنجکاوی کاربران را برمی انگیزد و آنها را وادار می کند که درباره مکان، اتاق ها و خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. یک پیشنهاد قانع کننده ایجاد کنید، آن را با ظاهر باورنکردنی Kalium مخلوط کنید و مطمئن باشید که آنها نمی توانند مقاومت کنند. بهترین کار، اکثر کارها از قبل برای شما انجام شده است. به غیر از نسخه ی نمایشی هتل، Kalium ویژگی ها و مزایای دیگری نیز دارد. در این قالب گزینه های تایپوگرافی عالی، Slider Revolution، سازگار با WooCommerce و 100% RTL و WPML آماده، وجود دارد. همچنین کالیوم برای سئو و سرعت بهینه شده است و به شما امکان می دهد با استفاده از بخش وبلاگ بازاریابی محتوا را پیاده سازی کنید. به هر چیزی که دوست دارید برسید، با Kalium سریعتر به آن می رسید.

  1. Hotello

Hotello

Hotello یکی از بهترین قالب های وردپرس هتلی با طراحی باورنکردنی برای کسب و کار و اقامت شما است. شما می توانید از آن برای انواع مشاغل مانند هتل ها، متل ها، تختخواب و صبحانه، استراحتگاه ها، آپارتمان ها استفاده کنید. Hotello با 5 دمو خیره کننده و چشم نواز ارائه می شود و 3 حالت رزرو ارائه می دهد: کاملاً قابل ترجمه، چند زبانه و 100٪ مطابق با GDPR، دیگه چی؟ این قالب همچنین از پرداخت های آنلاین و آفلاین، قیمت های فصلی پشتیبانی می کند و مجهز به اعلان های ایمیل است. با استفاده از این قالب چیزها را با اختلاف منظر یا پس‌زمینه ویدیویی تقویت کنید، ویجت آب و هوا را در زمان واقعی پیاده‌سازی کنید و از آمادگی AMP بهره ببرید. Hotello یک قالب کرک WP برای تقویت کسب و کار هتل شما است.

  1. Kinsley

قالب وردپرس Kinsley

Kinsley یک قالب وردپرس هتلی با امکانات کامل است که برای تسلط بر آن نیازی به تجربه نیست. این قالب دارای چندین طرح بندی صفحه جلویی و داخلی است که در زمان شما صرفه جویی می کند. ترکیب و مطابقت! سپس از صفحه ساز Elementor برای انجام سفارشی سازی ها استفاده می کنید و تمام. علاوه بر این، Kinsley دارای یک سیستم مدیریت رزرو آنلاین کامل است که تجارت شما را روان نگه می دارد. این قالب با پرداخت های آنلاین و آفلاین، تقویم در دسترس بودن، همگام سازی خودکار با سیستم عامل های شخص ثالث و مطابقت با GDPR ارائه می شود و حتی می توانید با WooCommerce یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید. هتل شما لایق بهترین ها است پس خیلی سریع برو Kinsley!

  1. Hotel Zante

قالب هتل hotel-zante

اگر می خواهید نام کسب و کار اقامتی خود را گسترش دهید، هیچ راهی بهتر از انجام آن با Hotel Zante وجود ندارد. این قالب یکی از بهترین قالب های وردپرس هتلی است که با مشتریان بالقوه شما به درستی رفتار می کند. شما انتخاب فوق العاده ای از گزینه ها دارید که با 4 دمو شروع می شود که در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند؛ اما سرگرمی به اینجا ختم نمی شود. شما همچنین می توانید ظاهر را سفارشی کنید و حتی با قدرت کشیدن و رها کردن، طرح های خود را ارائه دهید و چون Hotel Zante حاوی پلاگین Eagle Booking است، این روند به طور کامل مرتب می شود. با Hotel Zante در میان جمعیت متمایز شوید.

  1. Traveler

قالب هتل Traveler

اگر به دنبال یک قالب وردپرس هتلی مرتب هستید، Traveler یک راه حل خوب برای شماست. این قالب یک ابزار همه کاره است که طراحی باورنکردنی و سیستم رزرو کامل را ارائه می دهد. اکنون می توانید برخی از مشاغل خود را کاملاً خودکار و سازماندهی کنید. در واقع با Traveler در زمان و انرژی خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد. ویژگی های Traveler تقریباً بی پایان است. از طرح‌بندی 100% آماده برای تلفن همراه گرفته تا پشتیبانی چند ارزی، خدمات فراوان، پرداخت‌های متعدد و API آب و هوا به این نتیجه می رسیم که Traveler واقعاً یک جواهر است که می توانید با پیاده سازی سبک امضای خود و برندسازی آن، آن را از آن خود کنید.

  1. Hotel XENIA

قالب Hotel XENIA

HOTEL XENIA یکی از قالب‌های وردپرس خوب است که برای کسب‌ وکارهای اقامتی مناسب است. در نتیجه وقتی هتل XENIA تمام امکانات مورد نیاز را دارد، نیازی به استخدام یک برنامه نویس برای ساختن وب سایت شما نیست. استفاده از این قالب بسیار ساده است، زیرا نیازی به تجربه ندارد. به طور خلاصه، هیچ کدنویسی با HOTEL XENIA وجود نخواهد داشت! برای ایجاد اعتماد مشتری و تصاویری از موقعیت مکانی برجسته و سایر خدمات دیدنی که ارائه می‌دهید، توصیه‌هایی را وارد کنید، به خلاقیت خود کمک کنید و وب سایت هتل مورد نیاز خود را آغاز کنید.

  1. Hotel WP

قالب Hotel WP

با هتل WP، می توانید هتل، اجاره آپارتمان یا هر وب سایت تجاری محل اقامت دیگری را بسازید. این قالب از تمام آخرین فناوری‌ها پیروی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که صفحه شما در همه دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها به خوبی اجرا می‌شود. در واقع، هتل WP برای موبایل آماده است و با تمام مرورگرهای وب مدرن هماهنگ است. علاوه بر این، برای موضوع سئو و عملکرد بهینه شده است و حضور آنلاین شما را در بالاترین درجه حفظ می کند. بین 3 دمو که یکی از آن ها RTL است انتخاب کنید و مانند یک حرفه ای روند ایجاد وب سایت خود را آغاز کنید. کمی کشیدن و رها کردن طول می‌کشد و می‌توانید هتل WP را تقریباً فوراً تغییر دهید. البته یک سیستم رزرو کامل نیز بخشی از این جواهر است که به نفع شماست.

  1. Litho

قالب هتل Litho

لیتو یک قالب وردپرس هتلی قدرتمند است که برای تمام خدمات اقامتی که ارائه می‌دهید عالی عمل می‌کند. این قالب یک نسخه نمایشی زیبا دارد که به سرعت نصب می شود و به راحتی قابل تغییر است. شما با استفاده از Litho می توانید محتوا و جزئیات خود را با چند کلیک وارد کنید و بهبودهایی را انجام دهید. همه چیز در این قالب به سرعت با سازنده کشیدن و رها کردن، Elementor اتفاق می افتد. در قالب Litho خدمات را امتحان کنید، رستوران را به نمایش بگذارید، رزرو را اضافه کنید و مکان را در Google Maps به نمایش بگذارید و… . همچنین توصیه می کنیم بخش وبلاگ را فعال کنید و از آن به صورت استراتژیک برای بازاریابی محتوا استفاده کنید. لیتو آماده است، شما چطور؟

  1. Nixe

قالب وردپرس Nixe

Nixe یک تم وردپرس هتلی بسیار سازگار با طراحی وب باورنکردنی و انعطاف پذیر و در عین حال مینیمال است که می توانید آن را برای پروژه های مختلف گردشگری به کار بگیرید و با ذهنی باز به ساخت وب سایت هتل خود بپردازید و بدون زحمت صفحه ای را ایجاد کنید که می خواهید دنیای آنلاین را با آن تکان دهید. شما می توانید وب سایت خود را سریع تر و بهتر با بیش از 50 طرح بندی صفحه آماده بسازید. با Nixe نمونه کار ایجاد کنید، صفحات اتاق چشمگیر بسازید و چرخ فلک ها و لغزنده های جذاب را معرفی کنید. همه چیز با Nixe امکان پذیر است. از دیگر ویژگی های Nixe می توان به سازگاری با WPML، بهینه سازی موتور جستجو، مستندات گسترده و پشتیبانی سریع و حرفه ای اشاره کرد. هر کاری که با Nixe انجام دهید، نتیجه ای مرگبار خواهد داشت.

  1. Alloggio

قالب Alloggio

Alloggio یک قالب وردپرس مدرن است که به هتل شما به صورت سرسام آوری کمک می کند. شما با این قالب به سرعت نمونه های زرق و برق دار ظاهری عالی برای اقامتگاه های شگفت انگیز خود را خواهید یافت. علاوه بر این، همیشه می توانید آن را تغییر دهید و نام تجاری خود را معرفی کنید. با طرح‌هایی تمام عیار که در جلو قرار دارند، Alloggio شامل تمام صفحات داخلی لازم، رزروها، نقشه‌های گوگل و قیمت‌های قابل تطبیق است. داشبورد کاربر، ویجت آب و هوا، پیشنهادات ویژه، Slider Revolution و فید اینستاگرام تنها چند نکته برجسته دیگر قابل ذکر از این قالب هستند. ابتدا با مشاهده پیش ‌نمایش دمو زنده، شگفت‌انگیز بودن Alloggio را ببینید و به آن جا بروید.

  1. Milenia

قالب هتل Milenia

Milenia یک قالب وردپرس هتلی باشکوه است که طراحی وب مدرن و ظریفی را ایجاد می کند. این ابزار شامل 5 دموی آماده است که می توانید از آنها استفاده کنید. البته، توصیه می شود که نمونه انتخابی را تغییر دهید و آن را برای خود بسازید. شما می توانید هر گونه تغییر سفارشی سازی و اصلاح را بدون دردسر انجام دهید. به لطف صفحه ساز WPBakery، حتی کسی که تجربه ندارد، در ایجاد وب سایت هتل ها حرفه ای می شود. هنگامی که بسته Milenia را از جعبه خارج کنید، چندین ویژگی جستجوی بی‌درنگ برای در دسترس بودن اتاق، قیمت‌های فصلی، نرخ‌های هفتگی و ماهانه، قوانین رزرو انعطاف‌پذیر و کوپن‌های تخفیف همگی در دسترس شما هستند.

  1. Sunway

قالب وردپرس Sunway

با دسترسی به Sunway، ساخت یک هتل، استراحتگاه یا سایر وب سایت های اقامتی سریع و آسان است. این قالب وردپرس هتلی صفحه رویایی شما را در یک لحظه محقق می کند. با استفاده از Sunway شما می توانید طرح بندی خود را با قوانین، رنگ ها و سایر جزئیات در هر زمان بهبود بخشید. امکانات Sunway شامل فرم در دسترس بودن جستجوی پیشرفته، کنترل کامل بر قیمت‌های فصلی و پرداخت‌های آنلاین و آفلاین است، اما محدود به آن ها نیست. بلکه این قالب با قوانین رزرو انعطاف‌پذیر، بسته‌ها و خدمات ویژه، تأییدیه‌ها، کوپن‌ها و مطابقت با GDPR، Sunway همه چیز را برای راحتی شما انجام می‌دهد. همچنین می توانید آن را به زبان محلی خود ترجمه یا آن را جهانی کنید.

  1. Ami Homestay

قالب وردپرس Ami Homestay

از صفحه‌های اصلی مختلف گرفته تا صفحات داخلی، Ami Homestay همه آن‌ها را برای شما آماده می‌کند تا آنها را عملی کنید. این قالب هتل وردپرس تمام موارد لازم و بیشتر را فراهم کرده است و اگر به دنبال استفاده از آن هستید، آن را دقیقاً همانطوری که هست به کار ببرید. این یک راه حل مدبرانه است که به خوبی شما را از جعبه خارج می کند و شما می توانید آن را با سازنده Elementor تغییر دهید. طرح‌های قیمت‌گذاری، مجموعه‌ای عالی از برنامه‌های افزودنی، فرم تماس 7، جلوه‌های اختلاف منظر جذاب و انیمیشن‌ها چند تخصص Ami Homestay هستند. چیدمان این قالب نیز روان است و بدون هیچ مشکلی با هر دستگاهی سازگار می شود. بهترین تجربه را با Ami Homestay ایجاد کنید.

  1. Tejal

قالب وردپرس Tejal

Tejal طراحی های باورنکردنی داشته و برای متقاعد کردن شما فقط به یک طراحی صفحه اصلی نیاز دارد. البته، صفحه فهرست در Tejal با بسیاری از طرح‌بندی‌ های داخلی برجسته برای ایجاد یک وب‌سایت سریع همراه است. این قالب وردپرس هتلی یک کیت پر از چیزهای خوب است که شما را در صدر قرار می دهد. Tejal به همه فرم‌های رزرو، Slider Revolution، بیش از 150 عنصر، منوی بزرگ و یکپارچگی اجتماعی، فکر کرد و مطمئن شد که بدون در نظر گرفتن سطح تجربه‌تان می توانید بیشترین بهره را از آن می‌برید.

  1. Hotel Leisure

قالب Hotel Leisure

Hotel Leisure یک نمونه عالی از قالب های وردپرس پنج ستاره برای هتل هایی است که طراحی تمیز و جذابی دارند. از شکاف مهارتی می ترسید؟ ناراحت نباشید؛ با این قالب نباید مانعی برای آن باشد. Hotel Leisure از روز اول قدرت ویرایش و سفارشی سازی آسان را در اختیار شما قرار می دهد. تصاویر زیبا، منوهای چند سطحی و پاورقی های سخاوتمندانه مزیت های واضح این قالب است. علاوه بر این، Hotel Leisure باعث می شود تا مشتریان بالقوه بتوانند وب سایت زیبای شما را از طریق موتور جستجوی دلخواه خود (سئو دوستانه) پیدا کنند.

  1. Hotel Booking

قالب وردپرس Hotel Booking

صاحبان هتل ها باید یک وب سایت عالی خارج از حد تصور بسازند. این قالب یکی از بهترین قالب‌های وردپرس پنج ستاره برای هتل‌ها است که با کمک آن به کاربران خود اجازه دهید تمام اتاق های شما را به طور موثر و سریع فیلتر کنند. همچنین دارای یک صفحه اختصاصی برای نمایش تمام جزئیات محل اقامت و یک سیستم رزرو منحصر به فرد است که به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد تا با چند کلیک اتاق رزرو کنند. دیگه چی؟ ادغام با گزینه های پرداخت متعدد در Hotel Booking به شما اجازه می دهد تا در رقابت شرکت و یک گالری خارق العاده با اسلایدرهای عالی و بدون دردسر ایجاد کنید. این به نفع شماست که این قالب وردپرس را امتحان کنید.

  1. Hotel Luxe

قالب هتل Hotel Luxe

بدون شک، Hotel Luxe یک قالب وردپرس هتلی جهنمی است که طراحی باورنکردنی دارد. این قالب وب سایت شما را با 10 نمونه دربرگیرنده مشاغل مانند هتل لوکس، استراحتگاه، آپارتمان، متل، تختخواب و صبحانه و موارد دیگر می‌سازد. تنها با این موارد، گزینه ها و امکانات زیادی برای وب سایت محل اقامت خود دارید. به یاد ماندنی کردن چیزها با Hotel Luxe کار آسانی است و تجربه کاربری آن نیز بسیار فراتر از این دنیاست.

  1. Hotel Master

قالب هتل وردپرس Hotel Master

با هتل مستر، ساختن یک وب سایت و برجسته کردن آن آسان است. با استفاده از این قالب به کاربران خود اجازه دهید از دیدن وب سایت هتل شما لذت ببرند، اتاق های خود را رزرو کنند، پارامترها را تغییر دهند، اتاق را مجدداً بدون بازخوانی صفحه انتخاب کنند و… . علاوه بر این، از بین 5 دمو یکی را انتخاب کنید، تاریخ‌های خاص را مسدود کنید، یک طرح جدید در نوار رزرو اضافه کنید و موارد دیگر. در صورت نیاز به همگام سازی، رزروها با یک کانال شخص ثالث مانند Airbnb یا Booking و پشتیبانی iCal می تواند مفید باشد. اکنون با Hotel Master یک حرکت بزرگ برای راه اندازی وب سایت خود انجام دهید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین قالب وردپرس هتلی وب سایت خود را پیدا کنید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید بهترین افزونه های رزرو وردپرس را که به خوبی با وب سایت هتل شما مطابقت دارند را نیز مورد بررسی قرار دهید.

منبع: colorlib

  • بلاگ
  • 436
  • 0
  • Share
  • (1 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد