22 تا از زیباترین قالب های وب سایت در سال 2023

زیباترین قالب های وب سایت

اگر به دنبال زیباترین قالب های وبسایت هستید در لیست زیر، زیباترین قالب ها برای همه آورده شده است. تعداد قالب هایی که برای چشم جذاب هستند غیرقابل شمارش است؛ اما چیزی که برای من زیباست لزوماً به این معنی نیست که برای شما هم زیباست. من ممکن است طراحی فوق‌العاده مینیمالیستی را دوست داشته باشم در حالی که در حال جست و جوی چیزی رنگارنگ‌تر و بازیگوش‌تر برای هرکدام از آنها هستم.

از کاوشگر اپلیکیشن موبایل و سالن زیبایی گرفته تا آژانس، نمونه کارها و رزومه آنلاین، برای هر کدام یک الگو وجود دارد. همچنین می توانید قالب های چند منظوره وب سایت را پیدا کنید تا تنوع بیشتری را به شما ارائه دهد. برای اطلاع شما، بیشتر قالب‌ها با نسخه‌های نمایشی مختلف و تعداد زیادی صفحات داخلی ارائه می‌شوند تا حتی کسانی که راضی کردنشان سخت است را نیز راضی نگهدارند.

قالب های زیبای وب سایتی که برای شما گردآوری کردیم بر اساس HTML و Bootstrap Framework هستند تا از انعطاف پذیری کامل اطمینان حاصل کنند. آنها همچنین بسیار قابل تنظیم هستند و استفاده و کار با آنها بسیار ساده است. این قالب ها 100٪ برای وب سایت های شما سازگار با تلفن همراه هستند تا به راحتی با هر وضوح صفحه ای تنظیم شوند. به طور خلاصه، این الگوها نمونه ای درخشان از معنای زیبایی هستند.

زیباترین قالب های وردپرس

DIVI

DIVI

با طراحی وب چند منظوره، مانند Divi، می توانید هر وب سایتی را ایجاد کنید. اگر می خواهید یک برداشت اولیه قوی ایجاد کنید، واضح است که می خواهید صفحه شما برای چشم ها جذاب باشد. به جای اینکه همه کارها را از پایه انجام دهید، می توانید با مجموعه عظیم بیش از هشتصد طرح از پیش تعیین شده، روند را تسریع بخشید. بله Divi بیش از صد نسخه نمایشی وب سایت کامل برای ایجاد یک صفحه فوق العاده سریع دارد.

Jevelin

Jevelin

Jevelin یک قالب وب سایت زیبا است که افق جدیدی از احتمالات را باز می کند. تا آنجایی که ساخت صفحات حرفه ای و پیچیده پیش می رود، می توانید همه چیز را با Jevelin انجام دهید. نیازی نیست که یک توسعه دهنده وب حرفه ای باشید. با Jevelin، حتی یک تازه‌کار نیز فرصتی برای درخشش آنلاین با حضور چشمگیر در وب پیدا می‌کند. بیایید با آن روبرو شویم، به لطف صفحه ساز شگفت انگیز و مفید WPBakery، هرگز نیازی به لمس یک خط کد نخواهید داشت. این قالب به همه اجازه می دهد تا با کشیدن و رها کردن، هر چقدر که می خواهید خلاق باشند.

با Jevelin طراحی وب روان و منعطف است و به طور آنی با هر دستگاهی تنظیم می شود. علاوه بر این، Jevelin به شما پیشنهاد می‌کند تا با ادغام افزونه WooCommerce، وبلاگ‌نویسی کنید و حتی موارد را به صورت آنلاین بفروشید. مراحل نصب را با یک کلیک مرتب کنید و از شگفت انگیز بودن Jevelin لذت ببرید.

Koral

Koral

Koral یک ابزار رنگارنگ، زیبا و مدرن است که یک وب سایت اصلی و الهام بخش ایجاد می کند. به دلیل چند منظوره بودن،Koral برای ساخت صفحات مختلف کار می کند و با آن می‌توانید هشت نسخه نمایشی مختلف صفحه اصلی و یک نمونه فروشگاه آنلاین اضافی را از جعبه انتخاب کنید. همچنین برای ساخت وب‌سایت‌های یک و چند صفحه‌ای که دقیقاً مطابق سلیقه شما تنظیم شده است، عالی است. صفحه ساز کشیدن و رها کردن WPBakery به شما این امکان را می دهد که این کار را برای تغییرات و بهبود انجام دهید.

در بسته نرم افزاری Koral، ویژگی ها و عملکردهای نامحدودی پیدا خواهید کرد. به طور خلاصه، اگر رویکرد پر جنب و جوش Koral را بررسی می کنید، بهتر است فوراً از این ابزار استفاده کنید. از بیش از شصت ماژول UI، تعداد زیادی الگوی اسلایدر، بسیاری از سبک‌های هدر مختلف، طرح‌بندی نمونه کارها، بخش وبلاگ، منوی بزرگ، فروشگاه وب، لیست مطالب برای همیشه باقی می‌ماند. البته کورال همچنین از آخرین روندها و مقررات پیروی می کند تا از عملکرد بی عیب وب سایت شما اطمینان حاصل کند.

Ohio

Ohio

برای همه کسانی که می خواهند تأثیر اولیه قوی و ماندگاری را روی چشم انداز بالقوه خود بگذارند، اوهایو جادو می کند. با 27 مجموعه گسترده و تعداد دموهای قالب، هیچ مشکلی در یافتن دمویی که به بهترین شکل با سبک شما مطابقت دارد نخواهید داشت. نه فقط این، بلکه می توانید آزادانه از آن به عنوان خارج از جعبه استفاده کنید؛ اما ایجاد بهبودهای اضافی نیز امکان پذیر است، زیرا اوهایو با صفحه ساز WPBakery ارائه می شود.

سایر امکانات این ابزار شامل Slider Revolution، 38 کد کوتاه سفارشی، 89 عنصر و طرح‌بندی رابط کاربری، انواع مختلف منو و داشبورد مدیریت کاربرپسند است. در نهایت، اوهایو همچنین برای عملکرد فوق العاده در همه دستگاه ها و پلتفرم ها بهینه شده است.

Billey

Billey

برای اینکه چیزهای زیبای آنلاین اتفاق بیفتند، بهتر است با بیلی شروع کنید. یک تم همه جانبه وردپرس به ایجاد یک نمونه کار آنلاین یا وب سایت آژانس کمک می کند. نیازی نیست خودتان کاری انجام دهید؛ اجازه دهید بیلی برای راحتی شما از آن مراقبت کند. طرح‌بندی‌های بسیار زیبا و همه این عناصر تضمین می‌کنند که خلق سریع چیزی جدید را تجربه می‌کنید. کسب و کار خود را به شکلی آنلاین معرفی کنید که از همان ابتدا علاقه همه را برانگیزد. علاوه بر این، حتی اگر احتمال کمی وجود دارد که بخواهید بیلی زیبا را سفارشی کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. شما نیازی به تغییر کد ندارید، زیرا می توانید تغییرات را منحصراً بصری انجام دهید. انواع تخصص های اضافی را در این کیت خواهید دید، مانند اسکرول صاف، انیمیشن های CSS3، افکت اختلاف منظر، فید اینستاگرام و لیست.

segovia

segovia

طراحی مینیمالیستی، طراحی برنده است و این چیزی است که سگویا به خوبی از آن آگاه است. این قالب زیبای وردپرس برای نمونه کارهای آنلاین عالی است و به ایجاد یک وبلاگ پیچیده کمک می کند؛ اما این تازه شروع تمام شگفتی هایی است که سگویا برای شما در نظر گرفته است. اول از همه، شما طرح‌بندی‌ها و عناصر ضروری را دریافت می‌کنید که می‌توانید با اراده آزاد ترکیب و مطابقت دهید. دوم، با صفحه ساز Elementor،Segovia به شما این آزادی را ارائه می دهد که نتیجه ای متناسب با سبک خاص خود را با T ایجاد کنید.

Atheus

Atheus

Atheus اینجاست تا تجارت کند. این یک تم وردپرس است که به شما در ایجاد وب سایتی کمک می کند که پروژه شما را به ارتفاعات جدیدی برساند. با طراحی خیره کننده آن، برای جذب بازدیدکنندگان سایت به سمت خود مشکلی نخواهید داشت و اگر درک این موضوع سخت است، از پیش نمایش زنده Atheus دیدن کنید و تأثیر آن را از نزدیک مشاهده کنید.

ویترین محتوا/پروژه عالی، آمارهای متحرک/ نقاط عطف، یک صفحه تماس کاملاً کاربردی با Google Maps، یک پیش‌بارگیری و یک منوی همبرگر تنها بخش کوچکی از تمام نکات برجسته‌ای است که Atheus ارائه می‌دهد. صفحه‌ساز بکشید و رها کنید، جلوه محو شدن هدر، صدای پس‌زمینه، نوار لغزنده و بخش بلاگ منحصربه‌فرد، مواردی هستند که Atheus شما را به آن‌ها مجهز می‌کند.

Boldlab

Boldlab

این قالب وب سایت زیبا مملو از دموهای دیدنی است که هر کسی می تواند از آن سود ببرد. هر چیزی که در کیت دریافت می کنید 100% کاربردی است و آماده ارتقاء فضای وب شما است. همراه با مجموعه‌ای از خانه‌های سفارشی،Boldlab صفحات داخلی و سایر تخصص‌های بیشتری را ارائه می‌دهد. برای اطلاع شما، Boldlab یکی از بهترین راه حل ها برای ایجاد یک صفحه برای یک آژانس یا یک فریلنسر است. طرح‌بندی‌های مختلف نمونه کارها، بخش وبلاگ، WPBakery، Slider Revolution، سه نوع صفحه‌بندی، رسانه‌های اجتماعی و سه سرصفحه تنها مجموعه کوچکی از ویژگی‌ها در بسته Boldlab پر شده هستند. شما همچنین نیازی به نگرانی در مورد مسائل فنی ندارید، زیرا Boldlab از آخرین روندها و مقررات وب مدرن استفاده می کند.

Bari

Bari

طراحی یک وب سایت یک هنر است و ایده آل آن است که هویت شما را بهتر نشان دهد. با باری می توانید بدون زحمت به این هدف برسید. این قالب وب سایت زیبا جدیدترین مفهوم نمونه کارها و مد روز برای آژانس ها، فریلنسرها، طراحان، عکاسان و غیره است. شما هم اکنون می توانید یک نمونه کار آنلاین سریع و آسان بسازید تا کار خود را با لمسی منحصر به فرد و خلاقانه به نمایش بگذارید.

Timisoara

Timisoara

قالب وب سایت تمیز، ساده و زیبای تیمیسوآرا، ابزاری پر از چیزهای غنی برای سئو و آژانس های دیجیتال است. فریلنسرها نیز می توانند از آن بهره ببرند، زیرا تیمیسوآرا به راحتی با انواع مختلف مشاغل و موقعیت ها سازگار می شود. شما دو صفحه اصلی، دو سبک هدر مختلف و همه موارد ضروری دیگر را در بسته دریافت می کنید. این صفحات داخلی، دو صفحه تماس، یک بخش وبلاگ و سه بخش نمونه کار قابل فیلتر هستند.

Brainux

Brainux

شما می توانید از این قالب وب سایت زیبا به عنوان یک صفحه بازاریابی برای معرفی برند، محصولات، خدمات و نمونه کار خود استفاده کنید. دارای طراحی خلاقانه و مدرن با مستندات کامل است. دیگه چی؟ Brainux همچنین ریسپانسیو است و به گونه ای طراحی شده که برای موبایل مناسب و با تمام مرورگرهای محبوب هماهنگ باشد.

Brainux دارای چندین طرح بندی نمونه است که همه آنها به راحتی قابل تنظیم هستند. می‌توانید ویدیوها و نمایش‌های اسلاید را به عنوان پس‌زمینه اضافه کنید یا همه چیز را ساده و ثابت نگه دارید. همچنین دارای فرم های اشتراک، ثبت نام و تماس AJAX فعال است.

Torneo

Torneo

مهم نیست که چقدر انتظارات شما در مورد طراحی وب سایت زیاد است،Torneo می تواند از آنها فراتر رود. با چنین قالب وب سایت خوب و زیبایی می توانید به راحتی صفحاتی برای آژانس ها، مشاغل شرکتی و غیره ایجاد کنید. همچنین این قالب یک وب سایت چند منظوره است که می توانید برای اهداف و مقاصد مختلف از آن استفاده کنید. علاوه بر این، این یک قالب تمیز و ساده مبتنی بر فناوری بوت استرپ است. یک قالب HTML5 واکنشگرا با 28 دمو صفحه اصلی منحصر به فرد و بیش از 145 فایل است. همچنین می توانید به بسیاری از افزونه های منبع باز مانند شبکه های اجتماعی، سایت های ویدیویی و صوتی و Revolution Slider دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، Torneo شامل هشت سبک هدر، سی طرح‌بندی نمونه کارها و بیش از چهل جزء است. به طور خلاصه، Torneo یک قالب واقعاً بزرگ است که به طور استثنایی به شما خدمت می کند.

Woox

Woox

یک طراحی برجسته باید همه کاره، منحصر به فرد و سازگار باشد. خوشبختانه Woox همه اینها و خیلی بیشتر را دارد. این قالب یک قالب وب سایت زیبا است که برای آژانس های خلاقی که مایل به تبلیغ خدمات و نمونه کارهای خود هستند ایده آل است. ظاهری شیک و آراسته دارد که در موضوعات مختلف کاربرد دارد و حتی به شما اجازه می‌دهد که برخلاف دانه‌ها حرکت کنید. همچنین کاملاً ریسپانسیو و آماده برای موبایل است و با ویژگی های Bootstrap Grid و CSS/HTML خود، می توانید یک وب سایت در سطح جهانی از خانه خود ایجاد کنید.

از بین بیش از چهل صفحه، انیمیشن، لغزنده، ویجت‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند و پاپ‌آپ‌های کاربردی را انتخاب کنید. علاوه بر موارد ذکر شده،Woox همچنین دارای یک هدر چسبنده و تغییرات منوی کشویی و نمادهای SVG است تا به وب سایت شما جلوه ای متمایز بدهد. علاوه بر این،Woox از زبان های RTL پشتیبانی می کند تا به راحتی حضور وب شما را بومی سازی کند.

Casely

Casely

وقتی تمیزی با نوآوری روبرو می شود،Casely را دریافت می کنید، یک الگوی وب سایت زیبا که برای آژانس ها، نمونه کارها آنلاین و سایر اهداف تجاری ایده آل است. اگر فریلنسر هم هستید می توانید از Casely استفاده کنید؟ شرط می بندی! در نهایت، Casely ابزاری است که نیازهای بسیاری از کاربران را بدون توجه به جایگاه آنها برآورده می کند. خودتان را به روش درست بازاریابی کنید و با کمک کیسلی، پروژه تازه راه اندازی شده خود را به درجه کاملاً جدیدی ببرید.

علاوه بر این، این قالب دارای طراحی وب شگفت انگیزی است که برای چشم جذاب است و به راحتی می توان از آن عبور کرد. همچنین دارای انیمیشن‌های بسیار جذاب، دوازده طرح‌بندی نمونه، بارگیری محتوا در یک اسکرول است و برای دانلود دیجیتال کاملاً آماده است. علاوه بر این، سه فرم فعال و کاربردی، خبرنامه، تماس و ثبت نام دریافت خواهید کرد که می توانید در یک لحظه آن ها را به صورت زنده پخش کنید.

Tri-O

Tri-O

با ارج نهادن به سخاوت، Tri-O می داند که چگونه ایده های منحصر به فرد را برای به دست آوردن برتری به دیگران منتقل کند. با استفاده از این قالب وب سایت زیبا، می توانید یک ابزار مد روز و همه کاره برای هر هدف یا تلاشی که می خواهید دنبال کنید پیدا کنید. شما همچنین می توانید یک وب سایت سریع و آسان با لمس استثنایی و حرفه ای ایجاد کنید تا چیز خوبی را به اشتراک بگذارید. خارج از جعبه، Tri-O با سی نسخه نمایشی باورنکردنی برای ساخت صفحات ارائه می‌شود که از شرکت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، آژانس‌ها، وبلاگ‌ها و نمایشگاه برنامه‌ها متفاوت است.

Tri-O که در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می رسد و دارای تایپوگرافی زیبا است، شما را تشویق می کند تا به صورت آنلاین متمایز شوید. Tri-O دارای شش هدر، 22 سبک نمونه کارها، دکمه های اجتماعی، نمودارها، جداول، آکاردئون ها، پیام های هشدار و غیره است. از هر دستگاهی که استفاده می کنید، سایت شما همچنان خیره کننده به نظر می رسد.

Kotlis

Kotlis

گستردگی و مفید بودن دو عاملی هستند که خلاقان در یک وب سایت به دنبال آن هستند و کوتلیس هر دو عنصر را دارد. این قالب وب سایت زیبا می تواند فراتر از انتظارات شما را ارائه دهد. با افزودن پس‌زمینه، تنظیم الگوها و صفحه‌های طراحی با فونت‌ها و طرح‌های رنگی، خلاقیت‌های بی‌نظیر عکاسی خود را به صورت آنلاین پخش کنید. از آنجایی که Kotlis قصد دارد بهترین طراح وب برای عکاسان باشد، منتظر ویژگی های برنده جایزه باشید که سایت شما را مدرن می کند.

Kotlis همچنین حول ایجاد تعامل وب شما با مشتریان شما ساخته شده است. اکنون به لطف کوتلیس خلاقانه فوق العاده می توانید به راحتی خود را از توده ها متمایز کنید. از بین چندین نسخه نمایشی با طراحی خوب که بیشتر با مفاهیم شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای رفع سریع‌تر وب‌سایت، بین ظاهر تیره و روشن یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این،Kotlis از همه فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و برای کسانی که سلیقه‌های خواستار دارند ایده‌آل است.

Pofo

Pofo

وب سایت های موفق از نظر بصری جذاب، بسیار فنی و تعاملی هستند. با الگوی Pofo مخاطبی ایجاد کنید که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست. این قالب وب سایت زیبا با ویژگی های گسترده خود یک روند طراحی خلاقانه ایجاد می کند. پوفو جدید، خیره کننده و مدرن است که از آخرین قوانین وب و فناوری پیروی می کند. همچنین یک ابزار چند منظوره مبتنی بر Bootstrap است که به طور ایده آل برای صفحات آژانس، شرکت ها و نمونه کارها مناسب است.

علاوه بر این، پوفو دارای 25 دمو صفحه اصلی است که عملکرد نرمی دارند و به راحتی قابل تطبیق هستند. این جواهر همچنین دارای بسیاری از صفحات کاربردی دیگر، سبک های مختلف نمونه کارها و افکت های اختلاف منظر و شناور فریبنده است. چیزهای بیشتری برای کاوش در این الگو وجود دارد و شما بدون دردسر خواهید دید که چه چیزی برای تنظیمات برگزیده شما قابل استفاده است. پتانسیلی در این قالب وجود دارد که شما فقط باید از آن به نفع خود استفاده کنید.

Inshot

Inshot

عکاسان، شما در حال لذت بردن هستید. چه یک عکاس حرفه ای هستید یا آماتور، به خودتان لطف کنید و یک حضور قوی در اینترنت برای نمایش آثار خود داشته باشید. نیازی به پنهان شدن نیست، در عوض، خود را نشان دهید و خلاقیت های خود را در بین مخاطبان جهانی پخش کنید. ابزاری که به شما در رسیدن به آن کمک می کند Inshot است. در اینجا ما یک قالب وب سایت فوق العاده و خیره کننده به نام Inshot داریم که می توانید از آن برای رساندن پروژه عکس خود به سطح بعدی استفاده کنید.

BeautyPress

BeautyPress

BeautyPress یک قالب وب سایت زیبا برای اسپا، مراکز سلامتی، سالن های زیبایی و مشاغل مشابه است. ارتشی از ویژگی‌ها و محتوای از پیش تعریف‌شده که به هر کاربر ضربه می‌زند تا دقیقاً وب‌سایتی را ایجاد کند که رویای آن را داشت. با پنج تغییر صفحه فهرست، می توانید به سرعت راه حل پروژه خود را بیابید و آن را مطابق میل خود بهبود بخشید. برای پوشش تقریباً هر بخش از تجارت شما، BeautyPress بیش از چهل صفحه اضافی برای سرعت بخشیدن به کار صفحه سازی دارد. از آنجایی که BeautyPress یک قالب Bootstrap 4 است، می توانید به انعطاف پذیری و قابل سفارشی سازی آن پی ببرید. با سبک‌های مختلف منو و پاورقی، آسان در نمونه کارها، جلوه منظر و پس‌زمینه ویدیو، ویژگی‌های جامد مختلفی دارد. علاوه بر این، منو به آرامی در اسکرول پنهان می شود اما زمانی که شروع به پیمایش به بالا می کنید نشان داده می شود. اگر در تجارت زیبایی هستید، BeautyPress قالبی است که شما را به موفقیت می رساند.

Sepia

Sepia

Sepia یک قالب وب سایت عکاسی برای عکاسان، آتلیه ها و آژانس ها است. با هشت سبک خانه و بیش از هفتاد صفحه، می توانید تقریباً هر وب سایتی را که دوست دارید ایجاد کنید. ابتدا پیش نمایش زنده را نگاه کنید و با کارهایی که می توانید با استفاده از الگوی Sepia انجام دهید آشنا شوید. همچنین یک افزونه دوست داشتنی برای بهترین قالب های وب سایت زیبا و چیزهای عکاسی است. از صفحه‌های اول به سبک فرود، نمایش اسلاید، چرخ فلک دسته‌ها و معرفی ویدیو، برای نام بردن از چند تا ویژگی‌های شگفت‌انگیز، صفحه شما یک مکان آنلاین فوق‌العاده خواهد بود که در آن افراد همفکر دوست خواهند داشت که در آن معاشرت کنند. هر طرح‌بندی موجود با Sepia امکان انتخاب بین نسخه‌های تیره و روشن را فراهم می‌کند.

Event Organizer

Event Organizer

آیا به یک قالب وب سایت زیبا برای کنفرانس ها و رویدادها نیاز دارید؟ اگر چنین است، بهتر است Event Organizer را بررسی کنید. این قالب چیزی است که برای توسعه یک وب سایت برای میزبانی رویداد آینده نیاز دارید. بازدیدکنندگان برای یافتن جزئیات بیشتر در مورد کنفرانس بعدی و حتی یک وبینار، مجبور نیستند از صفحه ای به صفحه دیگر پرش کنند، همه اینها تنها در چند صفحه دورتر است.

Event Organizer دارای تمام بخش های حیاتی یک وب سایت عالی است. بخش های تایمر شمارش معکوس، سخنران، حامیان مالی و گالری، فرم های ثبت نام و رزرو، جدول زمان بندی و قیمت گذاری.

Lovely Wedding

Lovely

تقریباً غیرممکن است که لیستی از بهترین قالب های زیبای وب سایت را بدون وجود یک قالب اختصاصی برای عروسی منتشر کنید. Lovely Wedding یک قالب HTML5 و Bootstrap Framework برای اطمینان از رسیدن به تمام سطوح کاربران است. این قالب سفر توسعه وب سایت شما را با چهارده دمو زیبا و شیک آغاز می کند. دو نسخه اصلی وجود دارد، یکی با منو در بالا و دیگری بعد از نوار لغزنده. البته، هر نسخه ی نمایشی دارای ویژگی های خارق العاده دیگری است تا دموی انتخابی قالب وب سایت عروسی را به یک سایت جذاب و کاربردی تبدیل کند. آنچه بیشتر در مورد قالب عروسی دوست داشتنی است، فرم پاسخگویی به پاسخ، جزئیات عروس و داماد، شمارش معکوس و انیمیشن های بی عیب و نقص است. با اسناد موجود و سفارشی سازی آسان آن، به زودی صفحه مورد نظر را افتتاح خواهید کرد.

  • بلاگ
  • 236
  • 0
  • Share
  • (1 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد