36 تا از محبوب ترین قالب های وردپرس دیجیتال مارکتینگ 2023

قالب های وردپرس دیجیتال مارکتینگ

این قالب های خلاقانه وردپرس به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بازاریابی دیجیتال یا هر وب سایت دیگری را بسازید. ممکن است بیش از حد مشغول کار بر روی پروژه های مشتری باشید و زمان ایجاد یک وب سایت تجاری حرفه ای را نداشته باشید. اما این لیست یک تفاوت فوری ایجاد می کند. شما همیشه زمان کافی برای یک قالب وردپرس دارید زیرا با استفاده از این قالب ها دیگر نیازی به ساخت هیچ چیزی از ابتدا و کدنویسی نیست. آژانس شما و مشتریان شما از وب سایت عالی سپاسگزار خواهند بود و حتی اگر از قبل یک وب سایت دارید، به من اعتماد کنید و با این تم های وردپرس آژانس، یک وب سایت بسیار بهتر بسازید. همچنین، کار با این قالب ها بسیار ارزان است و شما با هزینه ای ناچیز، هزاران طرح بندی صفحه، عناصر، بخش ها و ویژگی های آماده برای استفاده را دریافت می کنید.

بهترین قالب های وردپرس دیجیتال مارکتینگ

1. Divi

قالب دیجیتال مارکتینگ Divi

قالب های وردپرس زیادی وجود ندارد که بتواند با سطح قدرت Divi مطابقت داشته باشد. با Divi، حتی آسمان هم نمی تواند شما را محدود کند. این قالب هر عنصر وب سایت را با موفقیت به ماژول های بصری چشم نواز تبدیل کرده است و شما به راحتی می توانید ماژول ها یا بلوک ها را از طریق Divi Builder دستکاری کنید. با Divi سفارشی سازی برای هر کسی، صرف نظر از پیشینه فنی، قابل دسترسی است و شما به راحتی می توانید آن را از طریق رابط کاربردی بدون کدنویسی درک کرده و شخصی سازی کنید. هر چیزی که شما بتوانید آن را تصور کنید، این قالب می تواند آن را محقق کند. با استفاد از Divi به کاربر امکان کنترل پارامترهای مختلف مانند تایپوگرافی و فاصله داده می شود. Divi اینجاست تا وب سایت رویایی شما را به واقعیت تبدیل کند.

2. Jevelin

قالب وردپرس Jevelin

Jevelin یک قالب وردپرس کاربرپسند برای بازاریابی دیجیتال و سایر وب سایت های خلاق است. شما می توانید با چند کلیک ظاهر و احساس Jevelin را به گونه ای تغییر دهید که مطابق با نیازهای شما باشد و همچنین از بین بیش از 40 وب سایت دمو تنها با یک کلیک، یکی را انتخاب کنید. هر نسخه ی نمایشی در این قالب دارای صفحات داخلی، بخش ها و ماژول ها است و در آن لغزنده، پاورقی، سرصفحه و هر چیزی که فکرش را بکنید، پیدا خواهید کرد. در Jevelin همچنین کدهای کوتاه سفارشی پیدا خواهید کرد که می‌توانید آزادانه با آن ها بازی کنید و بهترین محصولات خود را برجسته کنید و ویترین های گالری خود را سفارشی سازید یا بدون نوشتن کد، اسلایدشوهای باشکوه Slider Revolution ایجاد کنید.

3. The Gem

قالب The Gem

TheGem یک قالب مدرن و خلاق و یک پلت فرم قوی برای توسعه انواع وب سایت های زیبا به شیوه ای سریع و بدون پیچیدگی است. این قالب همچنین یک تم رنگارنگ برای کسانی است که چیزهای زیادی برای بیان دارند و به یک پلت فرم بصری پیچیده و توانا نیاز دارند. The Gem دارای بیش از 250 تنظیمات سفارشی سازی است که می توانید آنها را در افزونه WPBakery Page Builder فعال و از 90 وب سایت دمو و بیش از 400 قالب صفحه منحصر به فرد استفاده کنید. از وبلاگ‌هایی با طرح‌بندی‌های خلاقانه گرفته تا گالری‌های تصاویر و نمونه کارهای همه ‌جانبه، TheGem به طور موثر کاربران را فریب می‌دهد. در واقع این قالب یک فروشنده توانمند است و به لطف افزونه WooCommerce می توانید محصولات خلاقانه خود را به راحتی بازاریابی کنید.

4. kalium

قالب kalium

وردپرس دارای مجموعه بزرگی از قالب های با کیفیت است، اما تعداد کمی می توانند با همه کاره بودن Kalium برابری کنند. این قالب برای آژانس های بازاریابی دیجیتال و استودیوهای طراحی وب به طور یکسان مناسب است. محتوای شما در Kalium کاملاً پاسخگو و قادر به تطبیق با تمام اندازه های صفحه نمایش خواهد بود. این قالب دارای چندین انیمیشن حرفه ای برای افکت شناور مکان نما است و این امکان را برای روابط عمومی بهتر فراهم می کند، زیرا مالک می تواند جزئیات فعالیت خود را شرح دهد. شما همچنین می توانید یک وب سایت کاملاً کاربردی را از ابتدا تا انتها به صورت بسیار سریع بسازید. Kalium همه چیز را برای لذت بردن از یک شروع سریع در دسترس شما قرار می دهد.

5. Oshine

قالب Oshine

Oshine یک قالب وردپرس انعطاف پذیر، همه کاره و پاسخگو برای یک آژانس یا استودیو بازاریابی دیجیتال است و برای استفاده حداکثری از آن هیچ مهارت کدنویسی لازم نیست. سازنده صفحه جلویی شگفت انگیز Tatsu به مدیران وب این امکان را می دهد که همه چیز را به صورت بصری سفارشی کنند. مفاهیم قدرتمند، بیش از 50 ماژول و یک ظاهر طراحی شده به شما این امکان را می دهد تا همه چیز را تغییر دهید. هیچ کدام از وب سایت های Oshine شبیه هم نیستند و به همین دلیل کسب و کار های خلاق Oshine را بسیار دوست دارند. این قالب بارگیری بر اساس تقاضای جاوا اسکریپت همراه با فناوری HTML5/CSS3 عملکرد، سرعت بالایی را تضمین می کند. انیمیشن زیبا، بخش‌های مفهومی و نمونه کارهای زیبای موجود در این قالب می تواند محتوای وب سایت شما را زنده ‌کند.

6. Webify

قالب وردپرس Webify

با Webify، که یک قالب وردپرس خلاق است، اکنون می توانید شرکت خود را به فضای آنلاین ببرید و این موضوع را در سطح جهانی گسترش دهید. همچنین شما به راحتی می توانید تمام خدمات خود را با این قالب ارائه دهید و یک نمونه کار آنلاین برجسته ایجاد کنید که دهان همه از تعجب باز بماند. استفاده از   Webify بسیار آسان و کاربرپسند است و برای کدنویسان و کسانی که اولین تجربه خود را کسب می کنند، پیشرفت عالی خواهد بود. برخی از ویژگی های اضافی Webify عبارتند از بهینه سازی SEO، سرعت بارگذاری سریع، طرح بندی آماده هدر و پاورقی، مگا منو، پشتیبانی از ویدیو و فید لایو اینستاگرام. این قالب همچنین دارای 200 عنصر سازنده صفحه برای ادغام و سفارشی سازی آسان است.

7. Ekko

قالب دیجیتال مارکتینک وردپرس Ekko

Ekko یک قالب وردپرس پرمحتوا برای ساخت صفحه ایده آل آژانس بازاریابی دیجیتال خلاق شما است که آن را با یک نسخه ی نمایشی مدرن و بسیار تطبیقی ارائه می کند و با وجود پیچیدگی ، سرعت وب سایت شما را نیز افزایش می دهد. بدون نیاز به جستجوی ابزارها و اجزای دیگر، Ekko همه چیز را برای تکمیل فوری یک صفحه آژانس درجه یک ارائه می دهد. این قالب همچنین دارای انتقال‌های عالی، انیمیشن‌ها، طراحی تمیز، دکمه بازگشت به بالا، آشکارسازی پاورقی، جهت یابی چسبنده و مجموعه عظیمی از 250+ بلوک قالب، 40 عنصر محتوا و 50 صفحه از پیش طراحی شده است.

8. Uncode

قالب Uncode

Uncode یک قالب چند منظوره خلاقانه وردپرس مدرن، پاسخگو و کاملاً توسعه یافته است که به راحتی برای آژانس های خلاق، استودیوهای طراحی دیجیتال، هنرمندان آزاد، طراحان یا عکاسان، آژانس های بازاریابی و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. این قالب بر اساس چارچوب قدرتمند بوت استرپ است و شامل اسکریپت‌نویسی پویا CSS3، عناصر HTML5، جلوه‌های بصری اختلاف منظر و اسکرول می شود. Uncode همچنین دارای صفحه ساز WPBakery است که با افزونه ها و گزینه های سفارشی، بهبود یافته و روند ساخت وب سایت شما را به یک کار ساده و بدون دردسر تبدیل می کند.

9. Massive Dynamic

قالب Massive Dynamic

Massive Dynamic به عنوان یک سازنده وب سایت چند منظوره واقعی، با ظرفیت انجام پیچیده ترین طراحی و وظایف ساخت وب سایت خلاق، شناخته می شود. ترکیب نقاط قوت افزونه‌ها، کدهای کوتاه، طرح‌بندی‌ها و تنظیمات به‌شدت سفارشی‌شده در این قالب به شما این امکان را می‌دهد که صفحه ایده‌آلی را برای آژانس خود ایجاد کنید. Massive Dynamic برای آژانس‌های بازاریابی با ابزارها و الگوهای طرح‌بندی تجارت الکترونیک آنلاین و قالب‌های صفحه تجاری برای طرح‌های قیمت‌گذاری و کارکنان، مناسب است. با استفاده از این قالب خدمات خود را در ارائه های مدرن و شیک قیمت گذاری کنید، بهترین آثار خود را به نمایش بگذارید و آنها را به درستی برجسته کنید. مشتریان خود را با Massive Dynamic در هیئت مدیره تحت تاثیر قرار دهید!

10. Studio 9

قالب Studio 9

Studio 9 یک قالب وردپرس مینیمال و یک پنل مدیریتی خوش ساخت به همراه راه اندازی بسیار سریع است که آژانس های خلاق از آن استفاده می کنند. این قالب از یک کد تمیز و مفهومی کاربرپسند و روان استفاده می کند و شامل یک موضوع کودک و بسیاری از شبکه های بصری است. با استفاده از Studio 9 کار خود را به راحتی و وضوح بالا برای جلب توجه نشان دهید. این قالب همچنین شامل فایل های CSS3 و HTML5 عالی برای سفارشی کردن پس زمینه است و برای جنبه های حرفه ای فروش محصولات و خدمات، می توانید یک فروشگاه با ادغام افزونه WooCommerce ایجاد کنید.! Studio 9 وب سایت شما را برای ترجمه به چندین زبان آماده می کند و با آن می توانید همه چیز را به سطح بالاتری ببرید.

11. Studio 8

قالب studio-8

استودیو 8 قالبی است که به دلیل کیفیت و طراحی یکپارچه، تاثیر بسیار زیادی بر روی وب سایت می گذارد. پس از خرید این قالب، کاربران از چندین بخش ویجت، صفحات داخلی و بخش های تماس بهره مند می شوند. شما نیز می توانید زیبایی وب سایت آژانس خلاق خود را با پیاده سازی پس زمینه های سفارشی افزایش دهید و انتظار ارتقای مکرر قالب، قول رفع خطاها یا معرفی ویژگی های جدید را داشته باشید. مراحل نصب Studio 8 3 دقیقه طول می کشد و بلافاصله پس از آن می توانید شروع کنید.

12. Litho

قالب Litho

Litho یک قالب وردپرس آژانس خلاق همه جانبه است که خواسته های شما را در عرض چند دقیقه مرتب می کند. با استفاده از این قالب می‌توانید با چند کلیک شروع کنید، سفارشی‌سازی‌های لازم را انجام دهید و با یک وب‌سایت باکلاس به صورت زنده وارد شوید. Litho شامل تمام صفحات و عناصر لازم برای ارائه آنلاین آژانس شما به صورت حرفه ای است. با این قالب یک نمایش اسلاید ایجاد کنید، یک نمونه کار بسازید، جداول قیمت را اضافه کنید و موقعیت مکانی خود را در Google Maps به نمایش بگذارید که همه اینها با Litho امکان پذیر است! جلوه‌های ویژه و انیمیشن‌ها نیز در اختیار شما هستند تا با آن ها بیشتر جلب توجه کنید. با Litho یک وب‌سایت فوق‌العاده که الهام‌بخش و تأثیرگذار است بسازید و همه را هیجان زده کنید تا با شما کار کنند!

13. Sway

قالب وردپرس Sway

هر آژانس خلاقی می تواند تا حد زیادی از Sway بهره مند شود. Sway یک قالب وردپرس با ویژگی های متعدد و فهرست های بسیار زیاد است که از تمام روندها و مقررات وب مدرن پیروی و عملکرد بالای سایت را تضمین می کند. طراحی تمیز و خلاقانه این قالب تضمین می کند که همه از ورق زدن کامل محتوای شما لذت می برند. با استفاده از این قالب، نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید، خدمات خود را تبلیغ کنید، نوار لغزنده لوگوی برند را نمایش دهید و حتی با گنجاندن توصیفات مشتری روی اعتبار کارکنید.

Sway اینجاست تا یک بار برای همیشه وب سایت رویایی شما را محقق کند.

14. LeadEngine

قالب وردپرس LeadEngine

LeadEngine یک قالب چند منظوره وردپرس منحصر به فرد و پاسخگو است که همراه با سازنده WPBakery، امکانات طراحی بی حد و حصر و بدون کدنویسی را ارائه می دهد. الگوها و نمونه کارهای زیبا و مینیمالیستی در این قالب به پروژه شما اجازه صحبت کردن می دهند. طیف وسیعی از بلوک‌های کد کوتاه سفارشی در LeadEngine راه‌های ظریفی را برای بازاریابی تخصصی شما فراهم می‌کند و تنظیمات پیشرفته در آن نیز به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه وب سایت خود را علامت گذاری کنید. قابلیت های کاربردی تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد خدمات خود را مستقیماً از وب سایت خود بفروشید و امروز با LeadEngine خلاق باشید!

15. Rogan

قالب دیجیتال مارکتینگ Rogan

با وجود گزینه‌های متعدد ، می‌توانید Rogan را یک قالب وردپرس آژانس خلاق بنامید. اگر می‌خواهید فوراً توجه همه را به خود جلب کنید، روگان قالبی است که این کار را برای شما انجام می‌دهد. Rogan تضمین می کند که با ظاهر خلاقانه و جلوه های ویژه، مشتریان جدید را به راحتی جذب کنید. در بسته نرم افزاری این قالب، می توانید صفحه ساز کشیدن و رها کردن و Elementor را برای جلوگیری از کدنویسی به طور کامل پیدا کنید. از دیگر ویژگی های این قالب می توان به ادغام MailChimp، 10 سبک هدر، 1500+ صفحه آماده برای استفاده، انیمیشن های WOW و AOS، بخش وبلاگ، طرح های قیمت گذاری و موارد دیگر اشاره کرد. اگر میخواهید حضور آنلاین کسب و کار خود را به اوج جدیدی برسانید، همین حالا روگان را بکار بگیرید.

16. Composer

قالب Composer

Composer یک قالب مفید وردپرس است که بیش از 90 دمو تخصصی را ارائه می دهد. این قالب با وجود تمام نسخه‌های نمایشی و سازنده بدون کد کشیدن و رها کردن برای آژانس‌های خلاق، ایده آل است! علاوه بر این، Composer دارای تعداد زیادی بلوک سازنده و تغییرات عناصر چیدمان است. در این قالب می توانید با هدرها، رنگ ها و مجموعه فونت های نامحدود بازی کنید و از 100+ کد کوتاه کمک بگیرید. علاوه بر این، با استفاده از Composer شما می توانید نمونه کارهای عالی ایجاد کنید و آنها را با افزونه خبرنامه MailChimp ارسال کنید و با WooCommerce یک کسب و کار بسازید و با ترجمه WPML به همه مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. این قالب خیره کننده مملو از افزونه های شخص ثالث ممتاز است و تمامی ایده ها در آن طی چند مرحله محقق می شود.

17. SaasLand

قالب SaasLand

SaasLand یک قالب وردپرس چند منظوره است که بر استارت آپ ها و شرکت های نرم افزاری تاکید دارد. با این حال، به دلیل انعطاف پذیری بالای این قالب، برای ساخت یک صفحه آژانس خلاق نیز مشکلی نخواهید داشت. در این قالب شما بیش از 38 دمو را کشف و صفحات داخلی و عناصر بیشتری را در کیت بارگیری خواهید کرد. علاوه بر این، در صورت تمایل سبک امضای خود را معرفی کنید و ظاهر SaasLand را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. (با Elementor به یک حرفه ای تبدیل خواهید شد.) ویژگی های اضافی SaasLand عبارتند از WooCommerce، MailChimp، مستندات عمیق، بهینه سازی موتور جستجو و یک بخش وبلاگ کامل که همه چیز برای راحتی شما در آن مرتب شده است.

18. Crane

قالب وردپرس Crane

Crane یک قالب وردپرس برای مشاغل مختلف است که 25 صفحه اصلی و 200+ دمو داخلی را برای انتخاب ارائه می دهد. این قالب یک راه سرگرم کننده برای شروع در پلت فرم فروش قرن 21 است. در این قالب فروشگاه ها، چرخ دستی ها، لیست علاقه مندی ها و پرداخت ها از طریق WooCommerce انجام می شود. Crane همچنین دارای یک منوی بزرگ برای مرتب کردن پست ها است و شما را به یک کتابخانه عناصر عظیم مجهز می کند. در این قالب از بازی با نمادها، رنگ ها، پوسته ها و کل پانل گزینه ها لذت ببرید. صفحه ساز Crane به شما این امکان را می دهد که از کدنویسی با قابلیت کشیدن و رها کردن اجتناب و همچنین، با خرید خود، پشتیبانی اسناد و به‌روزرسانی‌های نامحدود را دریافت کنید.

19. VIM

قالب VIM

VIM یک قالب وردپرس آژانس خلاقانه منظم و همه کاره با طراحی وب خیره کننده است و شما در آن می توانید بدون وارد کردن کار زیاد یک وب سایت منحصر به فرد بسازید و تنظیمات پیش‌فرض VIM را با تغییر آن بر اساس مقررات برندسازی خود ارتقا دهید. شما با VIM می توانید به صورت بصری کد بنویسید و راه اندازی سریع وب سایت را با مجموعه دموهای آماده خانگی و داخلی تضمین کنید. با استفاده از این قالب لازم نیست نگران آمادگی موبایل و عملکرد فوق العاده آن باشید، زیرا VIM شما را پوشش می دهد. با استفاده از این قالب حضور آنلاین خود را دقیق تنظیم و پیشرفت های قابل توجهی را مشاهده کنید که شما را به ارتفاعات جدیدی می برد.

20. Cardea

قالب Cardea

Cardeaیک قالب یک صفحه ای وردپرس واکنش گرا، شیک، مدرن، انعطاف پذیر و قابل تنظیم است که برای متخصصان و مبتدیان مناسب است. ماهیت پاسخگویی این قالب بر اساس Bootstrap، عملکرد بهینه را در هر دستگاهی تضمین و 12 بخش سفارشی وب سایت های یک صفحه ای را با ساختاری پویا ارائه می کند. در این قالب، یک مولد کد کوتاه قدرتمند به شما این امکان را می دهد که عملکرد خود را در هر جایی اضافه کنید. Cardea تضمین می کند که وب سایت شما منحصر به فرد و مطابق با برند شما خواهد بود. با Cardea چند پله بالاتر بروید!

21. Revolution

قالب Revolution

اگر شما یک آژانس خلاق را اداره می‌کنید، ما برای مراقبت از ظاهر آنلاینتان به شما Revolution را پیشنهاد می کنیم. به جای صرف زمان برای ایجاد یک وب سایت منظم، در حالی که همچنان روی کسب و کار خود متمرکز هستید، اجازه دهید Revolution برای صرفه جویی در زمان و پول به شما کمک کند. با استفاده از این قالب برای داشتن یک صفحه اختصاصی که در اسرع وقت مشتریان جدید را جذب می کند، نیازی به انجام کاری نیست. علاوه بر این، Revolution قالبی با نمونه کارهای بسیار، بیش از 300 عنصر طرح‌بندی پاسخگو و افکت‌های شناور است. آمار متحرک، نمادهای صنعت، پشتیبانی ویدیویی و پاورقی نشان می‌دهد که این قالب انقلاب ایجاد همه چیز را دارد.

22. Sassico

قالب وردپرس Sassico

Sassico یک قالب وردپرس چند منظوره است که یک وب سایت درجه یک می سازد و به جای انجام همه کارها، می توانید با استفاده از Sassico قدرتمند از میانبر هوشمند استفاده کنید. با استفاده از این قالب، صفحه شما حرفه ای و درجه یک به نظر می رسد و چندین نسخه نمایشی وب سایت که به راحتی در دسترس هستند در انتظار هر کاربر قرار دارد تا شما هر طور که می خواهید آن ها را تغییر دهید. پس از وارد شدن به Sassico ، فوراً متوجه ویژگی‌ها و عملکردهای دیدنی آماده آن می‌شوید.12 هدر، 5 فوتر، قیمت گذاری، مگا منو و 40+ افزونه سفارشی از دیگر تخصص های ساسیکو هستند.

23. Leverage

قالب وردپرس Leverage

Leverage یک قالب وردپرس آژانس خلاق با ظاهری منحصر به فرد و اصلی است که برای متمایز شدن بهتر است از اهرم قدرتمند و بی‌نظیر آن غافل نشوید. این قالب بسیاری از طرح های صفحه اصلی، طرح بندی های داخلی و ویژگی های اضافی را ارائه می دهد. برخی دیگر از مزایای Leverage عبارتند از Slider Revolution، WooCommerce ادغام، وبلاگ، ادغام اجتماعی و MailChimp. علاوه بر این، با به ‌روزرسانی‌های مادام العمر، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت آژانس شما برای سال‌های آینده بدون مشکل کار می‌کند.

24. Wavo

قالب دیجیتال مارکتینگ Wavo

Wavo یک قالب وردپرس همه جانبه، انعطاف پذیر و قابل توسعه برای همه خلاقان است. اگر آژانسی دارید که به مرتب سازی وب سایت نیاز دارد، می توانید با Wavo این کار را با موفقیت انجام دهید. این شاهکار فرمت های مختلفی را ارائه می دهد که همگی از طریق ویرایش بصری قابل تنظیم هستند. Wavo محتوا را به زیبایی روی صفحه‌ نمایش شبکیه نمایش می‌دهد و سریع با دستگاه‌های مدرن سازگار و بارگیری می‌شود. از دیگر ویژگی های این قالب می توان به Elementor، بیش از 40 عناصر، وارد شدن با یک کلیک و فرم تماس 7 اشاره کرد. ترجمه نیز با Wavo با استفاده از افزونه قدرتمند WPML امکان پذیر است.

25. Billey

قالب وردپرس Billey

اگر به قالب وردپرس آژانس خلاق اصیل نیاز دارید، مورد مناسبی است. این قالب توجه شما را در یک لحظه و به خصوص زمانی که پیش نمایش دمو زنده را بررسی می کنید، جلب می کند. از پیمایش اختلاف منظر و فید اینستاگرام گرفته تا انیمیشن‌های روان، پشتیبانی از RTL و انبوهی از طرح‌بندی‌های نمونه کارها،    Billey همه چیز را برای شما فراهم می کند.

26. Incubator

قالب incubator

Incubator یک قالب آژانس خلاق وردپرس پاسخگو و مجهز به مجموعه ای پیشرفته از ابزارهای قدرتمند، ویژگی های پنل مدیریت، دموهای صیقلی و پلاگین های با کیفیت حرفه ای است. این قالب سازنده بصری کشیدن و رها کردن را با ده ها عنصر، بخش و سبک سفارشی، داخلی ترکیب می کند. شما می توانید Incubator را به سرعت با توجه به نیازهای خود تغییر دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

27. POFO

قالب POFO

POFO یک قالب وردپرس واکنش گرا، خلاقانه و همه کاره است. این قالب دارای 25+ صفحه اصلی و بیش از 200 قالب سفارشی آماده است. WPBakery سفارشی‌سازی را ساده می‌کند و کنترل هر عنصر، انیمیشن و طرح‌بندی را به شما می‌دهد. علاوه بر این، آژانس‌های خلاق، POFO را به خاطر سبک‌های نمونه کار آن دوست دارند. شما می توانید بخش های اختلاف منظر، شبکه های سنگ تراشی، چرخ فلک های متعدد و موارد دیگر را در اوقات فراغت خود ترکیب کنید. به لطف ادغام بومی WooCommerce، در این قالب کسب درآمد نیز یک موضوع آسان است. POFO به شما این امکان را می دهد که در یک مکان وب سایت هایی را برای مشتریان خود بسازید، کار خود را به نمایش بگذارید و آن را بازاریابی کنید.

28. Calafate

قالب Calafate

Calafate یک نمونه کار خلاقانه وردپرس انعطاف پذیر، پاسخگو و تم وب سایت WooCommerce است. 100 گزینه و ترکیب زیر سطح، در این قالب در انتظار شما هستند. علاوه بر این، رنگ ها، انیمیشن ها، ترانزیشن ها و عناصر نامحدود Calafate مخاطبان شما را خیره و تحت تاثیر قرار می دهد. قابلیت های قدرتمند پورتفولیو به کسب و کارها این امکان را می دهد تا خود و محصولات خود را معرفی کنند. علاوه بر این، ده‌ها سبک شناور و انیمیشن برای شما در این قالب وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها همه چیز را تجربه کنید و بدون هیچگونه کدنویسی، همه چیز را طوری که می خواهید باشد به نظر برسانید. شما می توانید بسته های محصول یا خدمات حرفه ای خود را بدون زحمت بازاریابی کنید. بهترین تمرین کدنویسی Calafate را به یک عملکرد خوب سئو تبدیل می کند. با Calafate آنلاین بدرخشید!

29. Brünn

قالب Brünn

آژانس یا شرکت خود را با آنلاین کردن آن بهتر برجسته کنید. با برون زودتر به این هدف خواهید رسید. این پوسته وردپرس آژانس خلاق از طرق مختلف معجزه می کند. فقط با رفتن به صفحه پیش نمایش زنده مورد، فوراً متوجه خواهید شد که چقدر قدرتمند است. 12 دمو صفحه اصلی زیبا وجود دارد تا حضور شما در وب را سریعتر و آسان تر تعریف کند. از هزاران ادغام و ویژگی برای ارتقاء وب سایت خود استفاده کنید. همه چیز را بکشید، رها کنید، اندازه را تغییر دهید، مدیریت و ویرایش کنید. شما کنترل کلی بر کار خود دارید!

30. Salient

قالب دیجیتال مارکتینگ Salient

Salient یک قالب وردپرس با کیفیت بالا است که به جزئیات اهمیت می دهد. هر عنصر و ویژگی راحتی را به حداکثر می رساند و تجربه مرور مالک وب سایت را بهبود می بخشد. شما می توانید با افتخار اعلام کنید که وب سایت شما از طراحی تاثیرگذار، کارآمد و برنده جوایز ThemeNectar با Salient بهره می برد. Salient آماده سئو است تا شانس شما را برای جلب توجه مشتریان به حداکثر برساند. این قالب دارای یک پنل گزینه‌ها با قابلیت پیمایش آسان است که به شما این امکان را می‌دهد که هر جنبه‌ای از صفحه شخصی یا تجاری خود را تغییر دهید. در نتیجه برای استفاده از این قالب هیچ نیازی به دانش کدنویسی یا برنامه نویسی نیست.

31. Jupiter

قالب وردپرس Jupiter

درست مانند سیاره همنام خود، این قالب بسیار فراتر از زندگی است. اگر به دنبال یک قالب عالی وردپرس هستید، از Jupiter دور نشوید. در این قالب علاوه بر قابلیت‌های سفارشی‌سازی چشمگیر، یک پنل مدیریت بصری در دسترس است. Jupiter فقط برای توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان کامپیوتر نیست و در حین نصب یا سفارشی سازی با آن نیازی به لمس یک خط کد نخواهید داشت. به عنوان یک صاحب وب سایت، به یک قالب نیاز دارید که به شما کمک کند برجسته شوید. خوشبختانه مشتری این کار را انجام می دهد. علاوه بر این، این محصول دارای بسیاری از افزونه های رایگان است که کنترل بیشتری بر محتوای شما ارائه می دهد. Jupiter تمام تلاش خود را برای حمایت از همه مشتریان انجام می دهد.

32. Ronneby

قالب Ronneby

در صورت خرید Ronneby، دیگر نگران تم ها نخواهید بود. این محصول خلاقانه وردپرس دارای افزونه ها و ویژگی های بسیاری است که تجربه کاربری کاملاً قابل تنظیمی را تضمین می کند. با استفاده از این قالب، وب سایت شما از به روز رسانی های رایگان دائمی و همیشه با آخرین روندها بهره مند می شود. این تم کاملاً آماده سئو است و شما با آن می توانید وب سایت خود را بهینه کنید و از صعود موفق رتبه بندی موتورهای جستجو اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، فروش آنلاین اقلام شما هرگز با WooCommerce آسان نبوده است و وب سایت شما از تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی سود خواهد برد. اکنون از چیزهای Ronneby لذت ببرید!

33. Unicon

قالب Unicon

Unicon یک جایگزین عالی برای ساخت وب سایت های آژانس خلاق است که از فناوری کشیدن و رها کردن استفاده می کند و فرآیند سفارشی سازی را تسهیل می بخشد. در این قالب شما فقط باید روی یک عنصر کلیک کنید و آن را با این محصول به جای خود بکشید. به همین راحتی! با Unicon بسیاری از صاحبان مشاغل مایلند اقلام خود را به صورت آنلاین بفروشند و خوشبختانه، وب سایت شما دارای WooCommerce خواهد بود. در صورت مشکل بودن زمان، عملکرد راه اندازی با یک کلیک می تواند برنامه شما را کاهش دهد. تنها در چند لحظه، می توانید از یک وب سایت کاملاً کاربردی و عظمت Unicon لذت ببرید و به صورت آنلاین با وب سایتی که فریاد می زند “کسب و کار” شروع کنید.

34. Bridge

قالب وردپرس Bridge

Bridge یک قالب وردپرس است که ترسی از یک مایل اضافی رفتن ندارد. در حالی که سایر محصولات 10-20 دمو ارائه می دهند، Bridge بیش از 610 طرح از پیش طراحی شده برای وب سایت شما دارد و صرف نظر از سلیقه خود، می توانید چیزی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند. اگر وقتتان کم است، دموها می توانند برنامه شما را سبک کنند. با این قالب می توانید بلافاصله با یک کلیک شروع و سفارشی سازی بیشتری انجام دهید، زیرا تنظیمات آن قابل تغییر است. وب سایت های تجاری، وبلاگ شخصی و شرکت ها نیز می توانند از Bridge بهره مند شوند و از انیمیشن های زرق و برق دار این قالب استفاده کنند که جذابیت زیبایی شناسی وب سایتشان را افزایش دهند.

35. Brooklyn

قالب وردپرس Brooklyn

Brooklyn مجموعه ای عظیم از ویژگی های باورنکردنی برای افزایش تعداد بازدید صفحه شما است. این قالب کاملاً واکنش گرا است و می تواند هر پست را در صفحه نمایش های کوچکتر به نمایش بگذارد. موفقیت شما می تواند به توانایی شما در برآوردن نیازها یا جمعیت شناسی شما بستگی داشته باشد. خوشبختانه Brooklyn می تواند وب سایت های چند زبانه ایجاد کند و دنبال کنندگان خارجی شما مطمئناً از صفحه ای که به چندین زبان موجود است قدردانی می کنند. با توجه به افزونه شگفت انگیز توییتر، می توانید بلافاصله افکار خود را در این شبکه اجتماعی عظیم به اشتراک بگذارید و در نهایت، هر عنصر Brooklyn را مطابق با مشخصات خود سفارشی سازی کنید و تغییر دهید.

36. PxIz

قالب دیجیتال مارکتینگ سایت PxIz

Pxlz یک قالب وردپرس خلاق و جذاب است. در این قالب، دموهای متعدد گزینه های بسیار زیادی را برای ایجاد یک وب سایت مناسب که نیازهای شما را رفع کند، در اختیار شما قرار خواهد داد. با Pxlz خلاقیت هیچ محدودیتی نخواهد داشت. با توجه به این که نمونه های پیش فرض این قالب بسیار چشمگیر هستند، همیشه می توانید ظاهر وب سایت خود را بهبود ببخشید و سبک امضای خود را معرفی کنید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین قالب وردپرس دیجیتال مارکتینگ را برای راه اندازی سایت خود پیدا کنید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید با استفاده از این افزونه‌های فرم تماس رایگان، به دنبال ساخت یک فرم تماس برای وب سایت خود باشید.

  • بلاگ
  • 622
  • 0
  • Share
  • (1 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد