33 تا از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس سال 2023

بهترین قالب های وردپرس چند منظوره

اخیرا در مورد استفاده از تم های چند منظوره وردپرس برای وب سایت چندین مشتری بدون متوجه شدن آن ها اقداماتی انجام داده ایم که همه می توانند از آن استفاده کنند. برای انجام این کار 100 قالب وردپرس را مورد بررسی قرار داده ایم و 33 مورد از بهترین آن ها را براساس تعداد دموهای موجود، تعداد صنایع مناسب و سفارشی سازی های پیشرفته انتخاب کرده ایم و در این مقاله قصد داریم به آن ها بپردازیم. زیاد بودن تعداد قالب های انتخابی به دلیل پوشش دهی مارک ها، شرکت ها، آژانس ها، فریلنسر ها، وبلاگ نویسان، سازمان ها و… است و این قالب ها درمورد موضوعاتی از جمله:

  • سازگاری مرورگر و دستگاه
  • ویژگی هایی برای تبلیغ محصولات و خدمات
  • گزینه ای برای ایجاد یک نمونه کار حرفه ای
  • ادغام رسانه های اجتماعی
  • پشتیبانی تجارت الکترونیک
  • طراحی واکنش گرا و سازگار با موبایل
  • Drag و Drop کردن سازندگان وب سایت
  • و داشتن تعداد زیادی قالب استارت نیز مورد بررسی قرار گرفته اند.

بنابراین برای هر پروژه جدیدی که روی آن کار می کنید نیازی به خرید یک قالب وردپرس جدید ندارید و شما تنها با استفاده از این قالب های چند منظوره می توانید در پول و زمان صرفه جویی داشته باشید. آیا برای تقویت گردش کار خود و آشنایی با این قالب ها آماده هستید؟ پس با ما همراه باشید.

بهترین قالب های وردپرس چند منظوره

1- DIVI

قالب های وردپرس چند منظوره Divi

در حال حاضر Divi یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس چند منظوره موجود است که نه تنها شامل تعداد زیادی دمو، طرح‌بندی و دیگر اجزای سفارشی می‌شود، بلکه دارای یک سازنده راحت است و با استفاده از این قالب شما می توانید یک طراح و توسعه دهنده باشید و دیگر نیازی به استخدام کسی برای انجام این کار نخواهید داشت. Divi با بیش از 800 طرح از پیش تعریف شده و بیش از 40 عنصر صفحه، گزینه های نا محدودی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، با استفاده از ویژگی سفارشی سازی کامل، می توانید هر طراحی وب سایتی که مدنظرتان است را ایجاد کنید. این قالب همچنین با تمام دستگاه ها، صفحه نمایش شبکیه چشم، مرورگرهای وب و موتورهای جستجو سازگار است و شما با آن می توانید صفحه دقیقی که برای پروژه خود نیاز دارید را طراحی و تفاوت را احساس کنید.

2- Jevelin

قالب چند منظوره وردپرس Jevelin

Jevelin یک قالب چند منظوره وردپرس واکنش گرا است که متناسب با بسیاری از علایق و صنایع ساخته شده و تمامی اشخاص از کاربر عادی و حرفه ای گرفته تا وب سایت های تجاری، صفحه landing و شرکتی همه می توانند با سهولت و سرعت کامل کار های خود را انجام دهند. این قالب دارای تعداد بسیاری وب‌سایت و قالب‌های آزمایشی باورنکردنی است که می‌توانید با یک کلیک آن ها را بکار بگیرید. Jevelin دارای منابعی برای استفاده تمامی وبلاگ ها و مغازه ها، حرفه ای ها و وب سایت های شرکتی است. این قالب همچنین برای همه برنامه ها ایده آل است و به قابلیت های تجاری قوی که توسط افزونه WooCommerce eCommerce پشتیبانی می شود، مجهز شده است. همین امروز می توانید Jevelin را بررسی کنید و پروژه ها و تلاش های خود را بهبود بخشید!

3- Kalium

قالب وردپرس Kalium

کالیوم یک قالب وب سایت چند منظوره و فروشگاه آنلاین گرم و دلپذیر است که با انتخاب آن می توانید مجموعه ای عالی از دموهای پیچیده را در اختیار داشته باشید و به راحتی با یک کلیک اجرا کنید. از جمله ویژگی های این قالب وردپرس می توانیم به سهولت استفاده و راحتی بی نظیر همراه با قدرت خلاقانه قوی آن اشاره کنیم و قابل ذکر است که حرفه ای ها معمولا به صفحات قالب نمونه کارهای چشمگیر Kalium که حدود 30 تا و دائما در حال رشد هستند، علاقه دارند. ویترین های این قالب برای مشتریان و کارفرمایان بالقوه به شیوه ای شگفت انگیز قابل استفاده است و با کمک آن می توانید کسب‌وکار جدیدی را جذب و تحت تأثیر قرار دهید و یا از قابلیت‌های تجارت الکترونیک WooCommerce عمیق آن برای استقرار فوری فروشگاه آنلاین مدرن خود بهره ببرید.

4- The Gem

قالب چند منظوره The Gem

TheGem یک قالب چندمنظوره خلاقانه وردپرس برای گسترش توانایی های وب سایت شما با بیش از 400 قالب صفحه است و در آن بیش از 60 عنصر منحصر به فرد در 250+ سبک برای استفاده دسته بندی شده است. این قالب همچنین برای قابلیت های فروشگاه آنلاین، با ادغام اختیاری WooCommerce ارائه می‌شود.

5- Ekko

قالب Ekko

Ekko یک قالب وردپرس چند منظوره برجسته است که می تواند تمامی چیزهای لازم برای ایجاد صفحه ای که دوست دارید را فراهم کند. با استفاده از این قالب شما گزینه های کافی برای یافتن طرحی که با مجموعه 50 دمو به بهترین وجه عملی می شود را دارید. علاوه بر این، Ekko شامل 250+ بلوک قالب، 40+ عنصر محتوا و 60 صفحه آماده است و هر طرح و بخش از آن100% قابل تنظیم است. با این قالب شما می توانید طی یک فرآیند ساده کشیدن و رها کردن، تغییراتی را ایجاد کنید، نسخه ی نمایشی انتخابی را با یک کلیک نصب کنید و از ویژگی های چشمگیر Ekko لذت ببرید. Ekko همچنین یک طرح کاملاً منعطف را تضمین می کند که این طرح بلافاصله بر روی تمامی صفحه نمایش ها و دستگاه ها تنظیم می شود. در نتیجه می توان گفت Ekko یک طراحی وب همه کاره است که شما با استفاده از آن می توانید فضای یک وب را مرتب کنید.

6- Webify

Webify

اگر چندین وب‌سایت مختلف را برای مشتریان یا پروژه‌های خود ایجاد می‌کنید، به یک قالب وردپرس چند منظوره محبوب نیاز دارید که اول از همه، 20 دمو عالی و آسان برای استفاده داشته باشد که با استفاده از آن می توانید صفحاتی برای صاحبان مشاغل، آژانس ها، مترجمان آزاد، رستوران ها، وبلاگ نویسان، فروشگاه های آنلاین ایجاد کنید. دوم، شامل تعداد بسیار زیادی طرح‌بندی‌ صفحه داخلی باشد که می‌توانید به راحتی آن‌ها را مطابق با میلتان ترکیب کنید. و سوم، دارای مجموعه ای از 200 بلوک و ماژول باشد که شخصی سازی را وارد سطح بعدی می کند. علاوه بر این، Webify برای هماهنگی با موبایل و تمام مرورگرهای وب بسیار مدرن و سریع است و شامل فید اینستاگرام، مگا منو، افکت اختلاف منظر و پشتیبانی برجسته نیز می شود.

7- Uncode

قالب چند منظوره وردپرس Uncode

Uncode یک قالب پاسخگوی خلاقانه چند مفهومی در وردپرس است که به طور عمدی طراحی شده تا با ترکیب کدهای کوتاه و افزونه هایی که گردش کار شما را ساده می کند، نیازهای فراوان مجموعه بسیار گسترده ای از الگوهای مختلف وب سایت را برآورده کند. این قالب ها برای اضافه کردن محتوای ارزشمند، تصاویر زیبا با وضوح بالا و ساخت وب سایت شما آماده هستند و شما هزاران گزینه شبکه سفارشی، را با آن در اختیار دارید.

8- KALLYAS

قالب وردپرس KALLYAS

KALLYAS یک قالب چند منظوره وردپرس نوآورانه در فناوری و یک راه حل پیشرفته برای تمام نیازهای ساخت وب سایت شما است. این قالب برای طراحان خلاق و وب، استودیوها و آژانس های طراحی گرافیک و کارگران مستقل مرتبط که به یک پلت فرم محکم و قوی نیاز دارند تا بتواند به طور بی عیب و نقص به طیف گسترده ای از مشتریان در بسیاری از بازارها و صنایع مختلف با سهولت و سرعت بی نظیر خدمات ارائه دهند بسیار ایده آل است.Slider Revolution ، WooCommerce، WPML و دیگر پلاگین‌های ممتاز در این قالب باعث می‌شوند طراحی شما به خوبی انجام شود.

9- Composer

قالب وردپرس چندمنظوره Composer

Composer تا کنون یکی از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس در بازار است که 90+ دمو و 200+ طرح بندی از پیش ساخته شده دارد. طرح‌بندی قابل تنظیم چند طاقچه‌ای در این قالب، آن را به یک قالب فوق‌العاده همه‌کاره تبدیل می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا با هر تجارتی سازگار شود. با Composer، بیش از 71 دلار در افزونه هایی مانند Slider Revolution، Contact Form 7، WooCommerce، Yoast، WPML و WPBakery صرفه جویی خواهید کرد.Composer  تعداد زیادی قالب از پیش ساخته شده دارد که با موقعیت تجاری شما کاملا مطابقت دارد و با آن می توانید عناصر نامحدودی مانند طرح‌بندی هدر، نمونه کارها و یک مگا منو دریافت کنید. Composer همچنین دارای یک پنل مدیریتی قدرتمند، جلوه های اختلاف منظر و همپوشانی و اسناد سازماندهی شده و پشتیبانی عالی از مشتری است و به عنوان یک سرمایه گذاری عالی محسوب می شود.

10- Infinite

قالب وردپرس Infinite

Infinite تعداد زیادی گزینه از پیش ساخته شده برای طرح‌بندی، سبک‌های صفحه و یک پنل مدیریتی قابل تنظیم که عملکرد و سرعت آن ها بهبود یافته است، دارد. این قالب از سازگاری WPML و WooCommerce به ترتیب برای ترجمه و خرید استفاده می کند، تاکید ویژه ای بر گرافیک، حرکت و نمایش بصری دارد، به وبلاگ ها و نمونه کارها به عنوان بخشی از جهت گیری های وب سایت شخصی توجه می کند، با هر دستگاه موجود در بازار سازگار است و از سازنده کشیدن و رها کردن، GoodLayers و چندین لغزنده استفاده می کند. در واقع Infinite سئو بهینه شده است که یک سیستم نابغه را مدیریت و به‌روزرسانی‌های خودکار و پشتیبانی مشتری ممتاز را دریافت می‌کند. با Infinite شروع به رسیدگی به کارها کنید!

11- Massive Dynamic

قالب وردپرس Massive Dynamic

Massive Dynamic یک سازنده وب سایت چند منظوره خلاقانه وردپرس است که با آن سفارشی‌سازی وب‌سایت خود به رنگ‌ها، فونت‌ها، لوگوها، کدهای کوتاه و طرح‌بندی‌ها تنها از یک مکان امکان‌پذیر نیست. طراحان وب از رویکرد گسترده و فراگیر Massive Dynamic به قالب ها و جایگاه ها سود می برند و هیچ مشتری یا صنعتی بدون الگوی مناسب و کافی باقی نمی ماند تا این که شما با روشی درست شروع کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. Massive Dynamic در واقع آینده وردپرس به نظر می رسد.

12- Litho

قالب وردپرس Litho

Litho به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین قالب های چند منظوره وردپرس است و از قالب‌ها و ویژگی‌های آماده استفاده نمی‌کند. لیتو خواستار ایجاد یک سایت سریع و ساده است و شما با استفاده از آن می توانید نمونه کار ایجاد کنید، وبلاگ راه اندازی کنید، محصولات بفروشید، رویدادها را تبلیغ کنید و خدمات آژانس خود را تقویت کنید. در این قالب وردپرس به همراه 100 قالب و 10 نسخه دمو، می توانید با کشیدن و رها کردن صفحه ساز نیز بازی کنید. هر تعداد پروژه ای که می خواهید شروع کنید تنها نیاز به نصب داده های نمایشی و یک کلیک برای هر کدام دارید تا پس از آن از گردش کار روان لذت ببرید و قهرمان آن کار شوید.

13- Mist

قالب وردپرس Mist

اگر به دنبال یک قالب وردپرس خلاقانه برای بهبود جنبه های مختلف سایت خود هستید، به دنبال Mist نباشید. این قالب دارای بیش از 130 گزینه باورنکردنی است که امکان شخصی سازی بیشتر را فراهم می کند و عناصر صفحه ساز WPBakery با افزونه های سفارشی Zozo و افزونه های Ultimate به آن اضافه شده اند. در Mist شما گزینه های طرح و سبک نامحدودی دارید و این قالب همچنین شامل تنوع پوست روشن و تیره است. در این قالب مشتریان از فرم تماس شگفت انگیز 7، فرم بوت استرپ سفارشی و افزونه Gravity Form بهره مند خواهند شد و در آن تقویم رویدادها برای ایجاد HYPE در مورد فعالیت های آینده شما گنجانده شده است و چون به مشتریان این امکان را می دهد تا برنامه شما را پیگیری کنند و بر اساس آن برنامه ریزی کنند، که این موضوع یک ویژگی مفید Mist است.

14- Bridge

قالب وردپرس Bridge

Bridge یک قالب عالی وردپرس است که با استفاده از یک چارچوب بسیار قدرتمند و انعطاف پذیر توسط QODE ساخته شده است. این تم برای افرادی که خواهان حضور آنلاین حرفه ای و برجسته هستند عالی است. نصب و سفارشی کردن این قالب با WPBakery قدرتمند آسان است و امکان ایجاد فوری را فراهم می کند. Bridg به همراه یک رابط مدیریت بصری و کاملاً تازه کار به شما این امکان را می دهد تا اسلایدرها و اسلایدهای نامحدود، تصاویر نمونه کارها یا فیلم ها و جلوه های اختلاف منظر را به هر صفحه اضافه کنید. این قالب مدرن، وبلاگ شما را با یک طرح مرتب و منظم سنگ تراشی می کند. سایر ویژگی های تاثیرگذار Bridge عبارتند از اسکرول صاف برای مرورگرهای پیشرفته، عناصر بصری تعاملی، پلاگین چرخ و فلک Qode، نمونه کارها، صفحه تماس، LayerSlider، انیمیشن ها، ادغام WooCommerce و غیره.

15- X

قالب وردپرس X

X یک قالب خلاقانه و غنی است که چارچوبی انعطاف پذیر برای هر وب سایت ارائه می دهد و با یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن یکپارچه شده است تا به کاربران اجازه دهد صفحات نامحدودی را بدون کدنویسی ایجاد کنند. این قالب شامل بیش از 600 فونت گوگل، مگا منو، فرم تماس 7 و فرم های جاذبه برای راه اندازی سریع فرم، فایل های PSD، کد تمیز، iLightBox، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی سفارشی شده و غیره است و با بهترین شیوه های صنعت در همه سطوح مطابقت دارد.

16- Hongo

قالب وردپرس Hongo

Hongo یک قالب وردپرس چند منظوره برای ساخت فروشگاه های آنلاین ساده و پیشرفته است که با هر صنعت و اقلامی سازگاری دارد. تمام مواد ممکنی که شما هنگام راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید را می توانید در این قالب بیابید و قابل ذکر است که این قالب در مورد ویژگی ها شوخی ندارد.  Hongo دارای 11 نمونه و همچنین صفحه ساز کشیدن و رها کردن است که ویرایش را سریع و ساده می کند. سایر امکانات این قالب شامل بیش از 200 عنصر سفارشی، MailChimp، Slider Revolution، برگه‌های محصول، طرح‌بندی جعبه‌ای، پس‌زمینه ویدیو، و قسمت هدر و پاورقی قابل تنظیم است. بنابراین Hongo را دریافت کنید و به جای اینکه کار را از صفر انجام دهید، روند کار خود را تسریع بخشید.

17- Intact

قالب چند منظوره Intact

Intact یک قالب چند منظوره برای وردپرس با 12 دمو و یک تم کودک است که یک گزینه عملی اما خوب برای هر صفحه سازی محسوب می شود. این قالب همچنین دارای 12 شبکه ستونی برای محتوای اصلی و فرمت های زیادی برای بقیه است. پس زمینه های موجود در Intact می توانند انیمیشن های CSS3 را مدیریت و از افکت اختلاف منظر استفاده کنند. با استفاده از این قالب و به روز رسانی های منظم، شما می توانید یک ابزار بهینه شده SEO و SPEED داشته باشید که ساخت وب سایت را به یکی از آسان ترین تجربه ها تبدیل می کند.

18- Brooklyn

قالب چند منظوره Brooklyn

Brooklyn یکقالب تک صفحه ای منحصر به فرد و مبتکرانه برای وردپرس است که می توانید از آن برای آژانس های مسافرتی، شرکت ها، رویدادها، تولیدکنندگان موسیقی/ویدئو و وب سایت های نمونه کار شخصی استفاده کنید. طراحی یک وب سایت کاربردی با استفاده از تم تک صفحه ای می تواند چالش برانگیز باشد. اما یک قالب وب سایت یک صفحه ای راهی کارآمد برای ارائه یک تجربه کاربری عالی است. Brooklyn شامل عملکرد مدیریت نمونه کارها، کدهای کوتاه قدرتمند، نمادهای فونت عالی، اسکرول صاف، چندین نوار کناری، ویجت های سفارشی و… است. علاوه بر این، Brooklyn به گونه ای طراحی شده است که با همه مرورگرها به خوبی پیش می رود و کاملاً سئو دوستانه است.

19- Norebro

قالب چند منظوره وردپرس Norebro

Norebro یک قالب چند منظوره خلاقانه وردپرس انعطاف پذیر و محرک است. این قالب تطبیق پذیری خود را مدیون بیش از 30 نسخه نمایشی است که برای شروع سریع پروژه های شما آماده اند. WPBakery همچنین سفارشی‌سازی را به یک کار ساده تبدیل می‌کند که نیازی به کدنویسی ندارد. در Norebro عناصر، بخش‌ها، لغزنده‌ها و ویجت‌ها را مستقیماً در عمل بکشید و رها کنید. قالب‌های نمونه کارها و قابلیت‌های فراوان وبلاگ‌نویسی، Norebro را برای افراد خلاق مناسب می‌سازد. این قالب ده‌ها کد کوتاه را بسته‌بندی می‌کند تا با افزودن ویژگی‌های بسیاری، زندگی شما را آسان‌تر کند. همه چیزهایی که در Norebro ارائه می شود برای این است که دهان بینندگانتان را آب بیندازید.

20- Brisk

قالب وردپرس Brisk

Brisk یک قالب قدرتمند وردپرس چند منظوره با 30 دمو، 240+ بلوک و 200+ عنصر است که شما می توانید با استفاده از مواد آماده بسیاری برای استفاده، راحت و با اطمینان کار را در وب سایت خود شروع کنید. این قالب همچنین یک قالب Elementor است، بنابراین کدنویسی هرگز با Brisk ضروری نخواهد بود. سایر تخصص‌های Brisk شامل تقسیم‌کننده‌های شکل، فرم‌ساز، منوی موبایل و تصویر پس‌زمینه، به جز چند مورد، بهینه سازی برای سرعت بارگذاری سریع و سئو و پیروی از آخرین روندها و قوانین می شود. وب سایت رویایی خود را با Brisk بسازید.

21- Essentials

قالب وردپرس Essentials

Essentials یک قالب وردپرس عظیم با تمام طرح‌بندی‌ها، عناصر و غیره است. این قالب با Elementor و WPBakery کاملاً سازگار است و به شما آزادی کامل در هنگام ایجاد صفحه خود را می‌دهد. Essentials هیچ حد و مرزی نمی شناسد و به همه نتیجه دقیقی ارائه می دهد. علاوه بر این، Essentials شامل چندین نمونه مدرن، 100 قالب، رنگ‌های جهانی، انیمیشن‌ها و سازنده هدر/پانویس است. همه چیز به روشی بسیار راحت قابل ویرایش است تا بیشترین بهره را از Essentials ببرید.

22- Qube

قالب چند منظوره Qube

Qube یک رقیب جدی در میان قالب های چند منظوره وردپرس با 20+ خانه و 50+ نمایش داخلی است که با آن می توانید به دنبال ایجاد هر وب سایت قابل تصوری باشید. Qube از آژانس خلاق، میزبانی و نمونه کارها گرفته تا فریلنسر، فرود، تجارت الکترونیک و وب سایت عکاسی مراقبت می کند. ناگفته نماند، می توانید از Qube برای وبلاگ نویسی نیز استفاده کنید. برای ارتقای درجه جدید، Qube با صفحه ساز کشیدن و رها کردن Elementor ارائه می شود. این قالب با تمام پلاگین های محبوب برای ادغام سریع و بدون درز هماهنگ است. با استفاده از این قالب فوترها و هدرهای سفارشی ایجاد کنید، از عملکرد بالا لذت ببرید و تم را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید. همه شما با شگفتی و تدبیر Qube برای موفقیت آماده اید.

23- Total

قالب Total

Total یک تم چند منظوره وردپرس قدرتمند و کاربردی است.

این افزونه دارای پلاگین های ممتازی مانند WPBakery، Slider Revolution و Layer Slider، و WooCommerce است که توتال را به یک فروشنده شایسته تبدیل می کند.

همچنین می تواند به وبلاگ ها، فروشگاه های آنلاین، وب سایت های شرکتی و تجاری، نمونه کارها حرفه ای و غیره رسیدگی کند.

24- Veda

قالب Veda

Veda یک قالب وردپرس چند منظوره انعطاف پذیر با ویژگی های طرح بندی و بیش از 200 نسخه نمایشی منحصر به فرد است. این قالب WPBakery ساخته شده و بر اساس پنل Buddha است که این موضوع برای تطبیق پذیری و امکانات مطلق در نظر گرفته شده می شود. Veda از Layer Slider و Slider Revolution استفاده می کند و بیش از 50 گزینه را ارائه می دهد. این قالب بسیار دوستانه است، زیرا چت زنده Zopim، انجمن های bbPress و نمادهای اجتماعی را با آن دریافت می کنید. ودا با WPML و فرم تماس 7 سازگار است و برای ساخت مغازه های خود در این قالب ، یکپارچه سازی WooCommerce را دریافت می کنید. ودا به خوبی مستند شده است و شامل ویدیوهای کمک HD، به غیر از پشتیبانی انجمن و ایمیل نیز می شود.

25- Urus

قالب چند منظوره Urus

Urus یک قالب وردپرس چند منظوره کرک برای ساخت وب سایت های تجارت الکترونیک درجه یک است. به لطف WooCommerce اکنون می توانید فروشگاه های آنلاین خاص یا عمومی را به سرعت چکش کنید. چیزی که شما را بیشتر به هیجان می آورد این است که Urus شامل بیش از 30 نسخه نمایشی از پیش تعریف شده است. اکنون تنها با یک کلیک می توانید نسخه ی نمایشی انتخابی را نصب کرده و شروع به استفاده از ویژگی های قدرتمند Urus کنید. این قالب همراه با نوار کناری و سبد خرید بازشو، از ارزهای چندگانه پشتیبانی می‌کند، عملکردهای فیلترینگ مفیدی دارد و نوار کناری و پاپ‌آپ نمایش سریع و راحت را ارائه می‌دهد. Urus تمام مواد لازم برای کمک به مدیریت و حفظ یک صفحه تجارت الکترونیک موفق را دارد.

26- RT-Theme 19

قالب RT-Theme 19

RT-Theme 19 یک قالب وب سایت مدرن و ممتاز است که بسیاری از ابزارهای کاربردی CMS را در خود جای داده و می تواند خدمات، نمونه کارها، کاتالوگ محصولات، صفحات وب تجاری و شرکتی را بهبود بخشد. از این قالب می توانید برای پروژه های هتل، اجاره اتومبیل، برنامه سفر و پروژه های املاک استفاده کنید و صاحبان سایت نیز می توانند با پیاده سازی ووکامرس بهترین فروشگاه های آنلاین را طراحی کنند. سازنده WPBakery به دلیل قابلیت کشیدن و رها کردن، سفارشی سازی های فوق العاده ای را ارائه می دهد. همانطور که از نام آن پیداست، فقط باید یک عنصر را انتخاب کرده و در جای خود رها کنید.

27- Be Theme

قالب Be Theme

BeTheme یک تم خوش سلیقه و خوش طراحی برای ساخت یک وب سایت زیبا و کاملا کاربردی است.

این عملکرد شگفت انگیز به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را بدون به خطر انداختن پاسخگویی و قابلیت استفاده وب سایت خود جذب کنید.

شما می توانید یک وب سایت تک صفحه ای منحصر به فرد با BeTheme بسازید.

ادغام ویژگی کشیدن و رها کردن Muffin Builder کمک بزرگی برای بسیاری از مدیران وب سایت است که از کار با کد متنفرند. همچنین شامل جلوه های متحرک ورودی شگفت انگیز در اسکرول است.

این تم همچنین با افزونه WooCommerce برای تبدیل سایت شما به فروشگاه مجازی سازگار است.

28- Blade

قالب وردپرس Blade

اگر بتوانید رویاپردازی کنید، بلید می‌تواند آن را به طور یکپارچه و بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد بکشد. انعطاف‌پذیری این قالب توسط صفحه‌ساز WPBakery افزایش می‌یابد و فرآیند طراحی بصری را ایجاد می‌کند و همچنین داده های ساختگی را برای داشتن یک وب سایت کامل، خارج از جعبه، در عرض یک دقیقه ترکیب می کند. Blade با فریم ورک قوی Redux، گزینه های تم را به صورت مجازی در دستان شما قرار می دهد و ظاهر و احساس را با چند کلیک و بدون کدنویسی کاملاً قابل تنظیم می کند.

29- Salient

قالب salient

Salient یک قالب وردپرس شیک و خوش ساخت است که برای عکاسان، فری لنسرها، طراحان و سایر افراد یا آژانس های هنری مناسب است. طراحی پیچیده و مسطح آن مطمئناً وب سایت شما را متمایز خواهد کرد. این قالب مد روز همراه با نسخه بسیار مناسب WPBakery برای ایجاد صفحات وب سایت بسیار سریع عمل می کند و طراحی ملایم و تایپوگرافی چشمگیر آن ظاهر و احساس زیبایی به وب سایت شما می دهد. علاوه بر این، این قالب دارای گزینه های تم گسترده، پشتیبانی از WooCommerce، یک تولید کننده کد کوتاه گرافیکی بصری، پشتیبانی از 6 فرمت پست، نمونه کارهای قابل مرتب سازی و موارد دیگر است. Salient به دقت برای سرعت و بهینه سازی موتورهای جستجو طراحی شده است و برای قدرت و کنترل بیشتر با Yoast SEO سازگار است.

30- Corpus

قالب چند منظوره وردپرس Corpus

Corpus یک قالب چند منظوره وردپرس همه کاره است که با دقت برای اجرای هر وب سایتی ساخته شده است. اگر بتوانید آن را تصور کنید، WPBakery می‌تواند آن را به وجود بیاورد، و گزینه‌های پنل مدیریت فریم ورک Redux می‌توانند آن را مطابق با مشخصات شما تنظیم کنند. در این قالب گالری‌ها، لایت‌باکس‌های ویدیویی، طرح‌بندی‌های سنگ‌تراشی، بخش‌های برجسته، پس‌زمینه اختلاف منظر، لغزنده‌های دیدنی، سرصفحه‌ها و پاورقی‌های غنی، Corpus کاربرد های بسیاری برای همه دارد. در Corpus همیشه می‌توانید از آموزش‌های ویدیویی مناسب برای مبتدیان استفاده کنید تا شما را از طریق به‌روزرسانی‌های خودکار مادام‌العمر و پشتیبانی اختصاصی برای راه‌اندازی راهنمایی کند.

31- Enfold

قالب Enfold

 

Enfold یک قالب وردپرس مینیمالیستی و خمیده است که خیلی سریع به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت چشم نواز بسازید. این قالب خوب طراحی شده شامل تغییرات و ویژگی های بسیار، پشتیبانی برجسته و بهینه سازی سرعت است. ادغام WooCommerce Enfold در این قالب به کاربران اجازه می دهد تا هر محصول یا خدماتی را به صورت آنلاین بفروشند. بسیاری از کاربران این قالب تازه را به دلیل اسناد گسترده و پشتیبانی از تم کودک ترجیح می دهند.

32- Jupiter

قالب Jupiter

Jupiter یک قالب وردپرس ساده و شیک است که برای هر وب سایتی کاربرد دارد. این قالب همچنین دارای یک سفارشی‌کننده پس‌زمینه پیشرفته برای شخصی‌سازی کامل ظاهر و احساس وب‌سایت شما است. با استفاده از این قالب رقبای خود را با نمایش اسلایدهای پاسخگو و چشم نواز با پیمایش های متعدد و سبک های صفحه بندی شکست دهید. علاوه بر این، Jupiter یک قالب بسیار قابل تنظیم با گزینه های رنگی نامحدود، هسته آماده ترجمه و سازنده drag-n-drop است. Jupiter یک ادغام قدرتمند WooCommerce دارد که امکان راه اندازی و مدیریت فروشگاه آنلاین شما را فراهم می کند.

33- H-Code

قالب H-Code

H-Code یک قالب هوشمندانه و بدون درز وردپرس تک صفحه ای و چند منظوره است که آرایه عظیم صفحات قالب و وب سایت های آزمایشی آن شامل ده ها ارائه مدرن و صاف تک صفحه ای برای اهداف خاص می شود. شما می توانید این قالب را به راحتی از طریق 100 گزینه سفارشی سازی نام تجاری کنید! عمق و وسعت H-Code با منوهای پیشرفته برای کاربران و 7 پیام هشدار مختلف، غیرقابل مقایسه با دیگر قالب ها است. فن آوری AJAX باعث می شود H-Code به صورت روان اجرا و انتخاب ها و ویژگی های شگفت انگیز و پویا ارائه شود. جلوه های اختلاف منظر در بسیاری از قالب ها جزء اصلی و به راحتی در دسترس هستند.

قالب های چند منظوره وردپرس چیست؟

قالب های چند منظوره وردپرس برای همه کاربران و برای همه اهداف طراحی شده است که می تواند یک وبلاگ ساده، تجارت الکترونیک یا پلت فرم عضویت را اداره کند.

آیا می توانید از یک قالب واحد برای چندین وب سایت استفاده کنید؟

می توانید از یک قالب واحد برای چندین وب سایت استفاده کنید. با این حال، برای هر وب سایت به یک مجوز جداگانه نیاز دارید، مگر اینکه موضوع تحت مجوز GPL باشد. تنها قالب چندمنظوره ممتاز تحت مجوز GPL، Divi است. قالب های دیگر از مجوز تجاری ThemeForest استفاده می کنند که یک مجوز را به یک وب سایت محدود می کند. خرید مجوز یک فرآیند ساده است و شما می توانید آن را در هر زمان در طول فرآیند توسعه وب سایت خود خریداری کنید.

بهترین قالب وردپرس چند منظوره کدام است؟

Divi بهترین قالب وردپرس چند منظوره و تحت مجوز GPL است و قابل تنظیم ترین قالبی محسوب می شود که می توانید دریافت کنید.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد که قالب وردپرس چند منظوره را درک کنید و تشخیص دهید که کدامیک از آن ها برای وب سایت شما بهترین انتخاب است.

  • بلاگ
  • 285
  • 0
  • Share
  • (2 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد