10 مورد از بهترین قالب های وب سایت گل فروشی در سال 2021

بهترین قالب های وب سایت گل فروشی

یافتن قالب های وب سایت گل فروشی کارآمد و با با کیفیت بالا می تواند یک چالش واقعی باشد. به ویژه اگر کسب و کار شما در حوزه گل و گیاه باشد. ما قصد داریم مجموعه گسترده ای از قالب های باکیفیت و تست شده را با شما به اشتراک بگذاریم که می توانید بلافاصله آنها را فعال کنید. همه این قالب ها می توانند به ساخت و توسعه کسب و کار آنلاین شما کمک کنند. همه طرح هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم 100 قابل اعتماد هستند و می توانید به سلیقه و ترجیح خودتان یک مورد را انتخاب کنید.

بهترین قالب ها و تم های سایت فروش گل و گیاه

روی قالب های سایت حرفه ای در زمینه گل فروشی سرمایه گذاری کنید و تجربه فروش آنلاین را به سطح بالایی ارتقا دهید. با این قالب ها می توانید محصولات خود را به خوبی دسته بندی کنید و آن ها را روی پلتفرم گوشی همراه نیز به خوبی سازگار کنید.

 

قالب The Green

قالب The Green

The Green یک قالب وب سایت شگفت انگیز، چشم نواز و مینیاتوری برای گل فروشی است که تمام موارد لازم برای شروع سریع کسب و کار آنلاین را دارد. برای تکمیل فرایند طراحی و فروش آنلاین فقط باید چند مرحله ساده را پست سر بگذارید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب ووکامرس Rozy

قالب ووکامرس Rozy

قالب ووکامرسRozy یک قالب وب سایت گل فروشی خیره کننده است که با WooCommerce سازگار است. اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه آنلاین گل هستید، اکنون می توانید با استفاده از این قالب شگفت انگیز این کار را به آسانی انجام دهید. چندین نسخه نمایشی (دمو) در اختیار شما قرار داده شده است تا بتوانید آنها را تست کرده و یک صفحه تجارت الکترونیک قابل توجه ایجاد کنید. هنگام کار با این قالب نیازی به مهارت و تجربه در توسعه وب ندارید.

این قالب با صفحه ساز WPBakery همراه است که شما را از کد نویسی بی نیاز می کند. ویژگی های دیگر Rozy شامل بزرگنمایی محصول و نمای سریع، لیست علاقه مندی ها، بخش مقایسه مقایسه، نصب با یک کلیک، Slider Revolution و مگا منوی پیشرفته است. در مجموع شما با این قالب آزادی عمل و خلاقیت کامل برای ایجاد سایت گل فروشی دارید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب Fiorello

قالب Fiorello

Fiorello یک قالب وب سایت اختصاصی برای گل فروشی ها است. همه کسانی که به دنبال طراحی وب سایت شگفت انگیز و چشمگیر هستند، بهتر است بررسی Fiorello را از دست ندهند. این قالب وب سایت سرشار از نکات خوب است که به شما کمک می کند صفحه ای ایجاد کنید که همه را تحت تأثیر قرار داده و شگفت زده کند. می توانید با 6 دمو صفحه اصلی و چندین طرح داخلی تجارت آنلاین خود را شروع کنید. فقط موارد موجود را ترکیب کرده و سازگار کنید و صفحه ای را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید.

Fiorello تمام قوانین و مقررات وب مدرن را اجرا می کند و دارای عملکرد بالا است. Fiorello همچنین شامل مواردی مانند رایط کاربری فوق العاده، مگا منو حرفه ای، کد کوتاه سفارشی، پیمایش روان و چایلد تم است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب Rosebud

قالب Rosebud

Rosebud یک قالب وب سایت گل فروشی برای ایجاد یک سایت سطح بالا است که روی همه امکانات آن روی فروش گل و گیاه متمرکز است. شما مجموعه ای زیبا از دمو ها را دریافت می کنید که افق جدیدی از امکانات را روبروی شما قرار می دهد. در نظر داشته باشید ، با قالب Rosebud هرگز نیازی به کد نویسی ندارید و می توانید از دمو های زیبا همانطور که هست استفاده کنید و فقط توضیحات و تصاویر خود را اضافه کنید.

اگر شما قصد ویرایش و شخصی سازی را دارید این فرآیند با استفاده از صفحه ساز WPBakery بسیار آسان است. به سرعت Rosebud را شخصی سازی کنید و آن را متعلق به خود کنید. امکانات و امکانات Rosebud بسیار زیاد است. تعداد زیادی شورت کد برای کانفیگ سریع، مگامنو ، وارد کردن دمو با یک کلیک، سرصفحه های مختلف و… از امکانات این قالب هستند.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

قالب Camelia

قالب Camelia

به عنوان یک گل فروش نباید حضور آنلاین که به شما در ارتقا کسب و کارتان کمک می کند را از دست بدهید. به جای استخدام کسی که این کار را برای شما انجام دهد، اکنون می توانید با استفاده از کاملیا این کار را خودتان در سریع ترین زمان انجام دهید. این قالب وب سایت فوق العاده چشم نواز و دارای چیدمان و عناصر متنوع است که می توانید از آنها استفاده کنید. برای راه اندازی این قالب به زمان بسیار کمی نیاز خواهید داشت.

امکانات دیگر این قالب شامل فرم های رزرو و تماس، مدیریت رویدادها، افزونه WooCommerce، صفحه ساز گرافیکی، ابزار بهینه سازی SEO و تعداد زیادی شورت کد است. این قالب شامل مگا منو و Slider Revolution بوده و با تمامی دستگاه ها و مرورگر های وب سازگار است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب Gardena

قالب Gardena

Gardena یک قالب وردپرس فوق العاده فروش گل است که برای مشاغل گل فروشی و باغبانی بسیار ایده آل کار است. می توانید با مجموعه ای از نسخه های نمایشی (دمو) که با دقت طراحی شده و توسعه یافته کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید. این قالب شامل صفحه ساز جهت ایجاد صفحه کاربر پسند با کشیدن و رها کردن عناصر است که هرکسی می تواند آن را اتجام دهد. حتی اگر در طراحی سایت هیچ تجربه ای ندارید، باز هم می توانید این کار را با Gardena انجام دهید.

دمو های استثنایی به طرز فوق العاده ای برای انواع سلیقه های طراحی شده اند. با این حال انجام تغییرات و سفارش سازی نیز امکان پذیر است. همچنین می توانید Gardena را به هر زبانی که می خواهید از جمله زبان فارسی ترجمه کنید و از 9 نمونه هدر با طراحی فوق العاده ان بهره مند شوید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب Lukani

قالب Lukani

اگر مایل به فروش آنلاین گل هستید می توانید این کار را با Lukani انجام دهید. این قالب سایت همه کاره و سازگار، همه چیز را به شما ارائه می دهد تا بتوانید از مزایای آن به طور کامل استفاده کنید. بلافاصله ، قالب Lukani شامل 4 دمو صفحه اصلی و چندین صفحه بندی داخلی دیگر است. شما می توانید با هر یک از طرح های از پیش طراحی شده همانطور که هست پیش بروید یا آن ها را پیش از انتشار سفارشی سازی کنید.

امکانات این قالب شامل هدر های متنوع، بلاگ پیشرفته، مگامنو فوق العاده، قابلیت مشاهده سریع محصولات و… است. هم اکنون می توانید بدون دانش کد نویسی و بدون هیچ دردسری یک فروشگاه تجارت آنلاین برای فروش گل و گیاه داشته باشید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Roisin

قالب وردپرس Roisin

اگر می خواهید یک فروشگاه گل فروشی آنلاین ایجاد کنید یا خدمات گل فروشی خود را ارتقا دهید می توانید این کار را با قالب وردپرس Roisin انجام دهید. این قالب مدرن و چشم نواز وردپرس به گونه ای طراحی شده که بهترین عملکرد را در وب داشته باشد. شما می توانید هر یک از دمو های این قالب را اجرا و یا به سلیقه خوب و بدون دانش کد نویسی سفارشی سازی کنید. قالب وردپرس Roisin شامل صفحه ساز المنتور، هدر های متنوع و زیبا، دمو های فوق العاده و تعداد زیادی شورت کد است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Garderia

قالب وردپرس Garderia

Garderia یک قالب وردپرس زیبا و جالب برای مشاغل باغبانی، محوطه سازی و گل فروشی است. اگر می خواهید خدمات خود را در بهترین حالت ممکن تبلیغ کنید همین حالا این کار را با Garderia انجام دهید. نیازی به زمان زیادی نیست زیرا می توانید نسخه دمو را منتشر کرده و به سرعت سفارشی سازی کنید. Garderia همچنین از جدیدترین فناوری ها وب بهره می برد؛ بنابراین می دانید عملکرد وب سایت شما در هر زمان در سطح بالا خواهد بود.

قالب وردپرس Garderia شامل بلوک های آماده، برنامه های قیمت گذاری، افزونه ووکامرس، ایمپورت دمو با یک کلیک، ابزار های بهینه سازی موتور جستجو و… است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Wallcart

قالب وردپرس Wallcart

Wallcart قالب ووکامرس است که برای فروش گل و گیاه عالی عمل می کند. رابط کاربری خلاقانه و ایجاد سریع یک وب سایت پیچیده و سرشار از ویژگی های فوق العاده با Wallcart امکان پذیر است. صرف نظر از اینکه چه سلیقه ای دارید Wallcart اینجاست تا با خیال راحت تجارت آنلاین خود را توسعه دهید. از امکانات این قالب وردپرسی می توان به سبد خرید کشویی، مشاهده سریع محصولات، لیست علاقه مندی ها و… اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد