18 مورد از بهترین قالب های وب سایت خدمات برق در سال 2021 (HTML و وردپرس)

18 مورد از بهترین قالب های وب سایت خدمات برق در سال 2021

برای توسعه کسب و کارتان و همچنین افزایش پتانسل های درآمدی خود به این قالب های وب سایت خدمات برق و الکتریک نیاز خواهید داشت. برق کاری یکی از حرفه هایی است که بیشترین تقاضا را در صنعت ساحتمان دارد. این روزها اکثر مراکز و موسسات به خدمات برق نیاز دارند و شما به عنوان برق کار باید بهترین نمونه کارها را برای نشان دادن تجربیات و مهارت های خود داشته باشید. به این ترتیب می توانید فرصت های شغلی بیشتری را به دست آورید. بنابراین نباید این 18 قالب برتر قالب های سایت خدمات برق را که راه حل های عالی برای هویت و نیازهای نام تجاری شما هستند را از دست بدهید.

اگر وردپرس یا HTML را برای وب سایت خود ترجیح می دهید در واقع در موقعیت مناسب هستید! وردپرس این روزها اکثر وب سایت های موجود در وب را اجرا می کند. خوب، چه کسی می تواند در برابر عملکرد فوق العاده، طراحی خوب، امنیت و استحکام وردپرس مقاومت کند؟ در نتیجه ، بسیاری از توسعه دهندگان دوست دارند از وردپرس به عنوان CMS برای وب سایت خود استفاده کنند. وردپرس هرگز کاربران خود را نا امید نکرده است و در عوض افزونه های بیشتری برای تقویت عملکرد قالب سایت ایجاد شده است. از سوی دیگر، HTML هنوز یک ابزار عالی برای استفاده برای وب سایت شما است. ممکن است از نظر انعطاف پذیری بهترین نباشد اما می تواند برای حضور شما در وب مفید باشد.

ما بهترین قالب های وب سایت خدمات برق را به صورت HTML و وردپرس انتخاب و طبقه بندی کرده ایم تا آن ها را بررسی و بهترین مورد را برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود انتخاب کنید.

قالب های سایت خدمات برق – وردپرس

اگر مایل به ساخت وبسایتی هستید که سئو شده، قابل سفارشی سازی و کاملا ایمن باشد می تواند از لیست قالب های وردپرسی پیشنهادی زیر قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قالب وردپرس Renovat

قالب وردپرس Renovat

Renovat یک راه حل انعطاف پذیر برای ایجاد صفحات وب است که می توانید از آن ه راحتی برای ساخت وب سایت خدمات برق استفاده کنید.با محتوای آماده این قالب می توانید خیلی سریع کار خود تمام کنید. شما نیازی به انجام کارهای زیاد ندارید زیرا Renovat به جای شما تمام کارهای سنگین را انجام داده است. به لطف صفحه ساز قدرتمند WPBakery حتی نیازی به دانش کد نویسی ندارید و خیلی راحت با کشیدن و رها کردن موس می توانید عناصر صفحات را بسازید و برای این کار نیاز به تجربه قبلی ندارید.

سایر مزایای قالب Renovat به شکل Revolution Slider ، Ultimate Addons for WPBakery ، ایمپورت کردن دمو با یک کلیک ، فرم تماس 7 و انیمیشن های حذاب ارائه می شود. Renovat در واقع با مرورگرها، دستگاه های گوشی تلفن همراه و تبلت و موتورهای جستجو سازگار است. از همین امروز می توانید با Renovat تجارت خود را توسعه دهید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Smartman

قالب وردپرس Smartman

اگر به دنبال بهترین قالب وب سایت خدمات برق هستید پس Smartman را از دست ندهید. در پک Smartman سه طرح کامل برای صفحه اصلی و چندین طرح برای صفحات داخلی دیگر را برای شما طراحی شته است تا از مزایای آن استفاده کنید. Smartman همچنین دارای صفحه ساز گرافیکی King Composer Pro است که فرایند سفارشی سازی UI قالب را ارائه می دهد.

مانند هر قالب دیگری در این لیست، Smartman تیزاز تمام گرایش ها و قوانین فعلی وب استفاده می کند. علاوه بر این قالب در نسخه موبایل کاملا ریسپانسیو بوده و با مرورگرهای مختلف سازگار است. همچنین با این قالب فایلهای PSD فق العاده، فایل های جامع ، Slider Revolution و ویژگی های تایپوگرافی عالی دریافت می کنید. با Smartman شما از یک میانبر هوشمند استفاده می کنید که به درخشش شما در تجارت آنلاین کمک می کند.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Krafty

قالب وردپرس Krafty

Krafty یک ابزار جامع برای ایجاد وب سایت در حوزه مشاغل ساختمانی است. اگر نیاز به ایجاد یک سایت برای خدمات برقکاری دارید می توانید این کار را با Krafty نیز انجام دهید. در حقیقت ، در بسته نرم افزاری دوازده دمو مختلف وجود دارد که یکی از آن ها مخصوص خدمات برق است. با ظاهر مدرن و خلاقانه، توجه همه را در مدت زمان کوتاهی جلب خواهید کرد.

چند ویژگی دیگر Krafty شامل Slider Revolution و 72 طرح بلوک، فایل های PSD و فریم ورک Unyson است. همچنین این تضمین وجود دارد که سایت شما بدون مشکل در همه دستگاه ها و سیستم عامل ها کار کند. اگر آمادگی توسعه کسب و کار برق کاری خود را دارید، با Krafty یک وب سایت ایجاد کنید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Electrician

قالب وردپرس Electrician

با یک وب سایت فوق العاده که نمایانگر تجربه ها و مهارت های خارق العاده شما است حرفه خود را ارتقا دهید! Electrician یک قالب وب سایت ورپرسی دارای طراحی باکیفیت و حرفه ای است و مناسب شغل خدمات برق است. با استفاده از این موضوع ، می توانید در ایجاد وب سایت خود زمان زیادی را صرفه جویی کنید. با توجه به ویژگی های کاربر پسند ، طراحی خوب و عملکرد فوق العاده ، Electrician آماده است تا به شما برای حضور فعال در وب کمک کند. شما می توانید ساید خود را بدون هیچ زحمتی و در کمترین زمان با کشیدن و رها کردن عناصر با موس ایجاد و سفارشی سازی کنید. چنانچه در این رابطه نیاز به آموزش های بیشتری داشتید می توانید از ویدئو های آموزشی قالب دیدن کنید.

از آنجایی که این روزها طراحی ریسپانسیو برای هر وب سایتی ضروری است Electrician اطمینان می دهد که سایت شما کاملا با رزولوشن های مختلف سازگار است.. به لطف فریم ورک Bootstrap استفاده از این ویژگی برای وب سایت شما آسان تر است. با افزونه WPML وب سایت شما چند زبانه خواهد بود. همچنین اگر مایل به فروش محصولات به مشتریان خود هستید می توانید این کار را با فعال کردن افزونه ووکامرس در این قالب انجام دهید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Handyman

قالب وردپرس Handyman

آیا به دنبال بهترین قالب وردپرس برای وب سایت خدمات برق خود هستید؟ چرا از این قالب های وب سایت خدمات برق استفاده نمی کنید و تا از امتیاز حضور در وب لذت ببرید؟ Handyman یک قالب ایده آل برای برقکار ، تعمیرکار ، آرایشگر ، نجار و غیره است. این تم دارای 6+ دموی شگفت انگیز و جذاب است از آنجا که این قالب با افزونه های وردپرس سازگار است، قابلیت ها برای دستیابی به حداکثر نتیجه گسترش می یابد. در قالب وردپرس Handyman برای ایجاد آسان و سریع صفحات می توان از صفحه ساز گرافیکی WPBakery Page Builder استفاده کرد.

می توانید عناصر را بکشید و رها کنید تا صفحات وب سایت خود را حتی بدون مهارت در برنامه نویسی به پایان برسانید. علاوه بر این ویژگی، فیرم ورک Bootstrap شما را قادر می سازد تا یک طراحی ایده آل برای تلفن همراه داشته باشید. این به نوبه خود به شما کمک می کند تا کاربران بیشتری را از دستگاه های مختلف به ویژه تلفن همراه به دست آورید. این قالب همچنین با WooCommerce ادغام شده است. بنابراین ، فروش محصولات بسیار آسان، سریع و قابل اعتماد انجام می شود. سایر ویژگی های این قالب شامل فرم تماس، مگا منو با قابلیت سفارشی سازی، Slider Revolution ،Live Customizer و موارد دیگر است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Max Electric

قالب وردپرس Max Electric

Max Electric یک نسخه وردپرس از “Max Electric – قالب HTML” است. این یک قالب غنی از ویژگی هایی است که برای ایجاد و مدیریت یک وب سایت خدمات برق مناسب است. علاوه بر این ، این قالب دارای 2 طرح بندی صفحه اصلی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. افزونه ها و ویجت های وردپرس که در این قالب اضافه شده اند به شما این امکان را می دهند تا تجربه کاربری فوق العاده و آسان برای کاربران ارائه دهید.

Max Electric همچنین راهی آسان برای ایجاد صفحات از طریق افزونه WPBakery Page Builder ارائه می دهد. یا این قابلیت شما می توانید عناصر را ترکیب کرده و تا به طراحی مورد نظر خود برسید. برای ساخت اسلایدر ها در Max Electric می توانید از Slider Revolution استفاده کنید. علاوه بر این موارد Max Electric از سفارشی ساز زنده وردپرس برای پیش نمایش سفارشی شما بهره می برد.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

قالب وردپرس Boldman

قالب وردپرس Boldman

Boldman در بین قالب های معرفی شده این لیست با طراحی خلاقانه خود متمایز می شود. Boldman یک قالب وردپرس است که دارای 6 دمو برای صفحه اصلی است. با این تعداد دمو شما امکانات نامحدودی در طراحی وب سایت خود دارید. این قالب مجهز به افزونه هایی است که به شما امکان می دهد از UI گرافیکی و هوشمند لذت ببرید حتی اگر مهارت های برنامه نویسی نداشته باشید. در Boldman از فریم ورک Bootstrap برای طراحی سازگار در صفحه نمایش های مختلف استفاده شده است.

از لحاظ UI بهترین قالب وردپرس قالبی است که بلافاصله توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. بر همین اساس قالب بولدمن از اسلایدهای زیبا با استفاده از افزونه Slider Revolution در صفحه اصلی با عناصر ضروری مانندتیتر بزرگ و واضح و تصاویر بزرگ و زیبا استفاده می کند. Boldman دارای صفحات و طرح بندی خیره کننده برای خدماتی است که ارائه می دهید. Boldman برای فروش ابزارها و دستگاه های الکترونیکی دارای یک صفحه فروشگاه عالی است و با افزونه WooCommerce سازگار است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Renovate

قالب وردپرس Renovate

Renovate یکی دیگر از قالب های ورپرسی ایده آل جهت استفاده به عنوان وبسایت خرمات الکترونیکی است. طراحی قوی، حرفه ای و پاسخگو شما را در رقابت تجارت آنلاین متمایز می کند. این قالب وردپرس دارای اکثر ویژگی های مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت وب سایت خرمات برق است. علاوه بر این، طراحی ریسپانسیو آن برای موبایل به شما یک مزیت رقابتی می دهد زیرا ترافیک زیادی را از دستگاه های تلفن همراه به دست می آورید. با Renovate می توانید به مشتریان خود راه ساده ای برای محاسبه هزینه ها برای خدمات خاصی که می خواهند از آن استفاده کنند ارائه دهید.

از آنجا که تم رنگ نقش مهمی در نام تجاری دارد، Renovate شما را قادر می سازد رنگ مورد نظر خود را از بین طیف های زنگ دیگر انتخاب کنید. با یک کلیک می توانید تم رنگ وب سایت خود را فوراً تغییر دهید. با استفاده از پنل سفارشی سازی می توانید ظاهر وب سایت از جمله رنگ، لوگو، فوتر، فرم تماس و غیره را تغییر داده و پیکربندی کندی. این قالب دارای بیش از 800 فونت گوگل، 18 فونت آیکون، منوی چسبان و موارد دیگر است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Electrico

قالب وردپرس Electrico

Electrico یک قالب وردپرس منحصر به فرد در زمینه خدمات برق و الکترونیک است که از کاربران با هر سطح مهارت استقبال می کند. چه مبتدی باشید و چه حرفه ای ، با Electrico ، به سرعت یک وب سایت حرفه ای خواهید ساخت.

با سه دمو اختصاصی و دمو های دیگر می توانید طراحی خود را به سرعت به پایان برسانید. برخی از اجزای Electrico شامل Slider Revolution ، صفحه ساز گرافیکی، افزونه MailChimp ، فرم تماس 7 و بیش از پنجاه عنصر آماده هستند.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Estand

قالب وردپرس Estand

همه چیز در این قالب 100٪ قابل ویرایش و سفارشی سازی بصری است. از ویژگی های قالب Estand می توان به پنج مجموعه آیکون، بخش وبلاگ، بارگذاری بیشتر، فیلترها، محاسبه گر هزینه و موارد دیگر اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس MrHandy

قالب وردپرس MrHandy

در عصر مدرن که ما در آن زندگی می کنیم هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد. حتی اگر شما یک برقکار هستید بهتر است سریعاً با MrHandy یک چالش را شروع کنید. این قالب یک طراحی همه جانبه و فوق العاده است که برای هر افراد شاغل در حوزه برق و الکترونیک مفید است. این قالب دارای 15 دمو برای صفحه اصلی است تا شما بتوانید در کمترین زمان بهترین ظاهر را برای وبسایت خود ایجاد کنید.

قالب MrHandy از افزونه صفحه ساز WPBakery استفاده می کند. بنابراین حتی به عنوان یک مبتدیهم می توانید یک سایت تأثیرگذار برای کسب و کار خود ایجاد کنید زیرا با MrHandy هرگز نیازی به دانش کدنویسی ندارید. سایر صفحات داخلی و بسیاری از مزایای کاربردی دیگر در قالب MrHandy در اختیار شماست.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Avada

قالب وردپرس Avada

Avada یک قالب چند منظوره است که دارای طراحی خلاقانه برای حرفه برق است. Avada که یکی از پرفروش ترین قالب های چند منظوره در ThemeForest است دارای بیش از 50 دمو منحصر به فرد ، ابتکاری و آماده استفاده است. همه اینها دارای طراحی خیره کننده هستند و از ویژگی های کاربر پسند همراه با افزونه های برتر برخوردار هستند. Avada با اعتماد بیش از 500،000 مشتری ، اطمینان می دهد که هر دمو آن تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد. آوادا با داشتن افزونه های پیشرفته و مفید می تواند کسب و کار یا حرفه شما را به بالاترین بازدهی برساند.

آوادا برای ناوبری آسان و سریع از منوی چسبنده با CTA جذاب استفاده می کند. همچنین دارای صفحات ضروری است که به شما کمک می کند محتوای خود را به شیوه ای هوشمند سازماندهی کنید. این صفحات شامل خدمات ما، درباره ما و وبلاگ هستند.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس BeTheme

قالب وردپرس BeTheme

BeTheme یکی دیگر از قالب های چند منظوره با طراحی خیره کننده و پیشرفته است. دارای بیش از 450 دمواست که می توانید از آنها برای تجارت یا شغل خود استفاده کنید. BeTheme به عنوان یکی از پرفروش ترین قالب ها سعی می کند عملکرد کلی خود را بهبود بخشد و کاربر پسند باشد. علاوه بر این ، آخرین نسخه قالب 5 برابر سبک تر از نسخه قدیمی است. BeTheme به شما امکان می دهد یک وب سایت از ابتدا بسازید حتی اگر در برنامه نویسی مهارت ندارید. همچنین به شما امکان می دهد از بین طرح بندی های مختلف از جمله عرض کامل، جعبه، نوار کناری چپ، نوار کناری دوگانه و نوار کناری راست را انتخاب کنید.

از آنجا که هدر هر سایت در بهبود رتبه وب سایت شما کمک می کند BeTheme به شما گزینه های متنوعی برای این بخش ارائه کرده است.شما 20 سبک هدر قابل سفارشی سازی دارید. این قالب همچنین دارای یک پنل مدیریت قدرتمند است که به راحتی می توانید سبک هایی را برای فونت ، طرح و تم رنگ تنظیم کنید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس MrWatt

قالب وردپرس MrWatt

MrWatt همان طور که از نام آن مشخص است یک قالب وردپرس خدمات برق است که به ارتقاء تجارت آنلاین شما و دسترسی بیشتر شما به مشتریان بالقوه کمک می کند. MrWatt با چهار صفحه اصلی، بیست صفحه کاربردی و شصت عنصر آماده استفاده شما را قادر می سازد بلافاصله کار در وب سایت خود را شروع کنید.

از دیگر ویژگی های MrWatt می توان بهینه سازی موتور جستجو، دو سبک هدر، صفحه ساز گرافیکی ، پنجره مودال و مگا منو اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب وردپرس Buildguy

قالب وردپرس Buildguy

قالب Buildguy یک قالب وردپرس بسیار سازگار برای کارگران حرفه ای، برقکار ها و سایر مشاغل کوچک است. به راحتی می توانید دمو موجود را تغییر داده و آنها را با اطلاعات نام تجاری خود جایگزین کنید. برای هیچ ویرایشی نیاز به کار با کد نخواهد بود. می توانید این کار را با Elementor انجام دهید یا به سادگی به سفارشی ساز زنده دسترسی پیدا کنید. Buildguy کاملاً ریسپانسیو است و با سرعت بارگذاری عالی لود می شود و تجربه کاربری فوق العاده را تضمین می کند.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب های سایت خدمات برق – HTML

با استفاده از این قالب های HTML که برای وب سایت های خدمات برق مناسب هستند، فعالیت خود را از سطح محلی به سطح ملی یا بین المللی گسترش دهید.

قالب Electrician & Repairing

قالب Electrician & Repairing

ایجاد وب سایت برای حرفه شما می تواند شغل شما را ارتقا دهد. بنابراین به عنوان یک برقکار مزایای فعالیت آنلاین برای بهبود شغل خود را نادیده نگیرید. قالب Electrician & Repairing یکی از قالب های وب سایت خدمات برق است که با استفاده از فناوری HTML5/CSS3 طراحی شده است. این قالب از فریم ورک بوت استرپ بهره گرفته و کاملا ریسپانسیو است. بنابراین مشتریان می توانند با دستگاه های مختلف به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و از تخصص و خدمات شما به عنوان برقکارمطلع شوند. این قالب با مرورگرهای مختلف سازگار است و این موضوع می تواند سطح فعالیت شما را افزایش دهد.

با استفاده از فرم تماس PHP این قالب مشتریانی که مایل به درخواست خدمات با استفاده از وب سایت شما هستند می توانند خیلی راحت درخواست خود را ثبت کنند. از آنجا که وبلاگ نویسی بخش بزرگی از موفقیت وب سایت شما است ، این قالب به شما امکان ایجاد یک صفحه وبلاگ جذاب و باکیفیت را می دهد تا بتوانید تجربیات و مطالب آموزشی خود را در این قسمت با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب Electric

قالب Electric

قالب Electric یک قالب HTML مناسب برای مشاغل برق است که در طراحی فوق العاده ای دارد. Electric دارای فضاهای سفید فراوانی است که تمرکز، خوانایی و درک مطلب را تا حد زیادی بهبود می بخشد. همچنین دارای ویژگی منوی چسبنده کاربر پسند برای ناوبری آسان و سریع است. Electric با استفاده از آخرین نسخه Bootstrap ساخته شده است، بنابراین در تمامی دستگاه ها به خوبی اجرا شده و کاملا ریسپانسیو است.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

 

قالب Power

قالب Power

این قالب دارای طراحی پیشرفته برای وب سایت های خدمات برق است. قالب Power برای صفحه اصلی از یک اسلایدر بسیار جذاب و فعال با تصاویر بزرگ و واضح استفاده می کند که مطمئناً بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر مشتریان مایل به درخواست خدمات باشند می توانند از طریق فرم تماس این قالب اقدام کنند.

اطلاعات بیشتر / دانلود دمو

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد