33 تا از بهترین قالب های وردپرس پزشکی در سال 2023

بهترین قالب های وردپرس پزشکی

به لیست گسترده ما از بهترین تم های پزشکی وردپرس برای وب سایت ها و وبلاگ های مرتبط با سلامت و تندرستی خوش آمدید. شما می توانید از آنها برای پزشکان، دندانپزشکان، بیمارستان ها، کلینیک های بهداشتی، فیزیوتراپیست ها، جراحان و هر چیز دیگری در فضای سلامتی استفاده کنید.

چه چیزی مشترک است؟ کیفیت ممتاز، طرح‌بندی‌های 100% قابل تنظیم و سیاست کدنویسی 0. شما رزرو وقت قبلی، برنامه پزشک، ساعات کاری، فرم تماس، توصیفات، گالری، سوالات متداول و غیره را دریافت می کنید. این مضامین بهداشتی و پزشکی کسب و کار شما را به سطح بالاتری می برد.

بهترین قالب های وردپرس پزشکی و بهداشتی

Jevelin

Jevelin

Jevelin یک قالب وردپرس بهداشتی و پزشکی شگفت انگیز است که می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. این قالب همچنین یک ابزار قدرتمند چند منظوره است که به طور یکپارچه با هر صنعت و جایگاهی کار می کند. با دموهای بی‌شمار و عملکردهای سفارشی‌سازی برجسته، وب‌سایت ضروری را به سرعت راه‌اندازی و اجرا خواهید کرد. فرم قرار ملاقات و طرح‌های قیمت‌گذاری، محتوا را در اسکرول بارگیری می‌کند و از یک طرح کاملاً آماده برای تلفن همراه در مورد ویژگی‌ها اطمینان می‌دهد. نتیجه این کار یک تجربه دیدنی خواهد بود و اطمینان حاصل می کند که بیماران بالقوه شما قبل از گرفتن قرار ملاقات، همه چیز را در مورد شما یاد می گیرند.

Divi

Divi

Divi یک تم وردپرس دیدنی است که می توانید به طور موثر برای وب سایت ها از جمله سلامت و پزشکی استفاده کنید. با صفحه ساز ارائه شده، می توانید فضای وب مورد نظر خود را برای پروژه خود بدون دست زدن به یک خط کد ایجاد کنید. چقدر باحاله؟ در حالی که می‌توانید محتوای از پیش طراحی‌شده Divi را دقیقاً به همان شکلی که از جعبه بیرون می‌آید، پیش ببرید، می‌توانید آزادانه آن را برای مطابقت با کسب‌وکارتان تا آخرین جزئیات بهبود دهید. شما می توانید همه چیز را به صورت بصری با قابلیت کشیدن و رها کردن شخصی سازی کنید و بسازید. با استفاده از تم Divi با چیزی خارق العاده وارد صنعت پزشکی شوید.

Mediz

Mediz

Mediz یک تم وردپرس بهداشتی و پزشکی درجه یک با 6 دمو اصلی و طرح‌بندی صفحات کاربردی اضافی است. برای کار با Mediz نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. به لطف سیستم یکپارچه کشیدن و رها کردن، می توانید تا حد امکان خلاق باشید! همه اینها بخشی از بسته است، از 19 سرصفحه، 6 پاورقی و ناوبری شناور گرفته تا Slider Revolution، به‌روزرسانی‌های خودکار و پشتیبانی حرفه‌ای.

Medilink

Medilink

با مجموعه ای قوی از 20 نمونه یک و چند صفحه ای، مدیلینک به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت را در یک لحظه ایجاد کنید. این قالب یک وردپرس بهداشتی و پزشکی با تمام چیدمان ها و اجزای لازم برای ساخت سریع است. اکنون می‌توانید یک وب‌سایت تاثیرگذار ایجاد کنید که خدمات شما را به پیش ببرد و شرکت شما را بدون استخدام کسی به راه درست بازاریابی کند. صرف نظر از دستگاه و پلتفرم، همه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از مرور صفحه شما و یادگیری در مورد موسسه بهداشتی یا پزشکی شما خواهند داشت. موارد دیگر عبارتند از فرم قرار ملاقات، ویترین تیم، سازنده صفحه Elementor و پشتیبانی کامل از AMP و RTL.

Kalium

Kalium

Kalium یک راه حل جذاب برای وب سایت ها، از جمله موارد مربوط به سلامت و پزشکی است. به خاطر داشته باشید که در مجموعه بسیاری از دموهای از پیش تعریف شده، فوراً دموی مناسب برای هدف خود را پیدا خواهید کرد. از آن به بعد، به راحتی از آن استفاده کنید یا تنظیمات پیش فرض را بیشتر انجام دهید. روش ساخت صفحه کشیدن و رها کردن Kalium سفارشی سازی سریع را تضمین می کند. این قالب شامل Slider Revolution، 15+ سرصفحه، به زودی و حالت تعمیر و نگهداری، واردات داده‌های نمایشی با یک کلیک و جداول قیمت‌گذاری است. همچنین سئو و سرعت بهینه سازی شده است و عملکرد فوق العاده و نتایج درجه یک را تضمین می کند. با Kalium تجارت بهداشتی و پزشکی خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.

Webify

Webify

Webify یکی از منعطف ترین قالب های وردپرس است که می توانید به راحتی برای صفحات بهداشتی و پزشکی از آن استفاده کنید. ویژگی‌های مفید Webify شامل فرم قرار آنلاین، دکمه‌های فراخوان، بارگذاری انیمیشن‌ها، پشتیبانی ویدیویی، آکاردئون‌ها، توصیفات و نقشه‌های گوگل می‌شود، اما به آنها محدود نمی‌شود. طرح Webify پاسخگو است، هماهنگ با مرورگرهای وب و بارگذاری فوق العاده سریع.

TheGem

TheGem

TheGem یک تم چند منظوره خلاقانه وردپرس هوشمندانه، تمیز و پاسخگو است. این قالب همچنین صفحه‌سازی با افزونه‌هایی مانند صفحه‌ساز WPBakery همراه با موضوع، سریع و بدون دردسر است. چند کلیک به شما امکان می دهد طرح بندی ها و بخش های خود را عمیق و آسان سفارشی کنید. شما برای هر مناسبتی با بیش از 400 دمو آماده هستید. وب مسترهای صنعت پزشکی عاشق نمونه های پزشکی TheGem هستند. شما می توانید از بین 100 ترکیب رنگ و فونت گوگل انتخاب کنید. هدرها و پاورقی های خود را در عرض چند ثانیه با انعطاف پذیری کامل سفارشی کنید. علاوه بر این، با سازگاری کامل با افزونه WooCommerce، بازاریابی خدمات شما یک کار بدون پیچیدگی است. امروز TheGem را بررسی کنید و کسب و کار خود را ارتقا دهید!

Exponent

Exponent

برای بیمارستان ها، کلینیک ها، دندانپزشکان، پزشکان، جراحان و سایر افراد در این زمینه، Exponent قالب بهداشتی و پزشکی وردپرس است که باید در نظر بگیرید. می توانید یک وب سایت پیچیده ایجاد کنید که بخش های شما را بازاریابی کند و خدمات شما را به طور جامع با Exponent ارائه کند. شما یک طرح بندی کامل دریافت می کنید که می تواند شما را در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برساند. با این حال، کاری کنید که نیازهای برندسازی شما را دنبال کند، آن را با محتوای سفارشی خود غنی کنید و از تمام ویژگی ها و ویژگی های اضافی که Exponent در اختیار دارد بهره مند شوید. وقتی وارد دنیای Exponent شدید، همه چیز سریع و ساده می شود.

Sway

Sway

Sway به راحتی بیمارستان ها، پزشکان، جراحان، کلینیک ها، موسسات پزشکی و غیره را اداره می کند. یک قالب حرفه ای وردپرس شما را از رقبا متمایز می کند و پتانسیل شما را به سطح یازده ارتقا می دهد. خدمات و بخش‌های خود را ارائه دهید، پزشکان و کادر پزشکی خود را معرفی کنید، نظرات خود را به اشتراک بگذارید، نام ببرید. Sway اینجاست تا تفاوت ایجاد کند.

Sway همچنین دارای آکاردئون هایی برای سؤالات متداول و Google Maps است که مکان دقیق شما را نشان می دهد. حتی می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و به همه اجازه دهید از طریق فرم تماس یکپارچه با شما در تماس باشند. با Sway به افراد در مقیاس بزرگتر کمک کنید.

Revolution

Revolution

هر آنچه دلتان بخواهد، می‌توانید آن را با این سفارشی‌سازی شگفت‌انگیز و بدون زحمت محقق کنید. حتی در مورد تم های وردپرس بهداشتی و پزشکی،Revolution به طور بی عیب و نقصی در خدمت شما قرار می گیرد. در میان بسیاری از دموهای از پیش طراحی شده، Revolution یک نسخه کاملاً اختصاص داده شده به وب سایت های پزشکی دارد. انیمیشن های چشمگیر، انتقال های فریبنده، پیمایش چسبنده، نوار لغزنده توصیفات، فرم تماس و نقشه های گوگل تنها بخشی از ویژگی هایی است که برای شما در نظر گرفته است. با محتوای آماده برای استفاده، بیش از 200 عنصر وب از پیش ساخته شده و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، صفحه سلامت و پزشکی شما می تواند به سرعت فعال شود.

HEALTHFLEX

HEALTHFLEX

HealthFlex یک قالب چند منظوره تجاری وردپرس بسیار راحت است. طرح زمینه هدفمند ساخته شده با قدرت خام. این قالب برای تولید یک وب سایت حرفه ای نیازی به کدنویسی یا تجربه توسعه ندارد. وب سایت های جذاب و مدرن ایجاد کنید و به طور خاص صنعت خدمات بهداشتی را هدف قرار دهید. HealthFlex مجموعه ای از پلاگین های ممتاز دارد که به طور خاص برای ساخت وب سایت های پزشکی زیبا ساخته شده اند. علاوه بر این، یک ویژگی تجاری به آرامی در یک رابط کاربر پسند و بسیار بصری یکپارچه شده است. به لطف انعطاف پذیری HealthFlex، وب سایت های پزشکی را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید.

MedicalPress

MedicalPress

MedicalPress یک قالب وردپرس با کیفیت بالا برای صفحات وب پزشکی و مرتبط با سلامت است. این تم با استفاده از Bootstrap ساخته شده است و یک وب سایت واکنش گرا با سرعت بارگذاری سریع را تضمین می کند و شما را از طریق فرآیند نصب و سفارشی‌سازی راهنمایی می‌کند و دشواری مالکیت سایت را کاهش می‌دهد. کاربران می توانند هر بخش و عنصر تم را شخصی کنند. (تغییر مدیکال پرس بسیار آسان است!) علاوه بر این، هفت نسخه نمایشی تم کودک برای ارتقای سفارشی‌سازی به سطح بعدی دارد.

اکنون با مدیکال پرس بهترین وب سایت پزشکی را ایجاد کنید.

LeadEngine

LeadEngine

LeadEngine یک تم چند منظوره وردپرس بصری و پاسخگو و متناسب با تمام سطوح مهارت است. صرف نظر از سابقه و تجربه شما،LeadEngine هر بار بهترین کیفیت را ارائه می دهد. نسخه ی نمایشی پزشکی LeadEngine یک وب سایت کامل ارائه می دهد که تمام نیازهای شما را پوشش می دهد. آن را با WPBakery، 100% بدون کدنویسی، سفارشی کنید. طرح‌بندی‌ها، سبک‌ها، عناصر و کدهای کوتاه را با چند کلیک ترکیب و مطابقت دهید. تنظیمات پیشرفته به شما این امکان را می دهد که هر چیز دیگری مانند رنگ ها، فونت ها و انیمیشن ها را به خوبی تنظیم کنید. آثار و خدمات حرفه ای خود را در نمونه کارهای با سلیقه و مینیمالیستی به نمایش بگذارید. LeadEngine آماده تجارت الکترونیک، بازاریابی آنلاین خدمات شما را نیز ساده می کند.

Infinite

Infinite

Infinite یک تم چند منظوره وردپرس شایسته و پاسخگو و یک لوح خالی قابل انعطاف عالی برای ایجاد وب سایت حرفه ای یا شخصی خود در عرض چند دقیقه است. علاوه بر این، Slider Revolution، Master Slider و LayerSlider فرصت هایی را ارائه می دهند تا کاربران شما را درگیر و علاقه مند به محتوای شما نگه دارد. ادغام افزونه WooCommerce این قالب را به یک پلتفرم تجارت الکترونیک طبیعی تبدیل می کند. به لطف Infinite می توانید با اطمینان خاطر روی پروژه پزشکی خود با انعطاف پذیری شگفت انگیز و قابلیت گسترش کار کنید.

Medicare

Medicare

Medicare یک تم چند منظوره جذاب و حرفه‌ای برای ساخت وب‌سایت‌های صنعت پزشکی با ویژگی‌های غنی است. از دندانپزشکی و اقدامات روانپزشکی گرفته تا دامپزشکان، Medicare شما را تحت پوشش قرار می دهد. از طریق تنظیمات پنل مدیریت قدرتمند خود به هیچ دانش کدنویسی نیاز ندارید. جای تعجب نیست که با Medicare ساختن وب سایت آسان تر از همیشه است!

Morriston

Morriston

موریستون یک تم وردپرس پزشکی تخصصی تر است که در درجه اول بر روانشناسان و مشاوره تمرکز دارد. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ساختن یک وب‌سایت، ترکیب و تطبیق موارد موجود، افزودن جزئیات و اطلاعات خود با استفاده از این قالب است. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از سازنده Elementor، همه چیز را به درجه جدیدی ببرید. منوی کشویی چند سطحی، نمایش اسلایدهای فریبنده، دکمه های فراخوان برای اقدام، توصیفات، آکاردئون ها و ویجت اشتراک خبرنامه تنها تعدادی از موارد اضافی هستند که با موریستون دریافت می کنید. این قالب همچنین طرح بندی سرعت بارگذاری سریع و بهینه سازی موتور جستجو را نیز تضمین می کند.

Medilab

Medilab

Medilab یک تم وردپرس بهداشتی و پزشکی کامل با بسیاری از طرح‌بندی‌ها و مؤلفه‌های از پیش تعریف‌شده است. هر کسی در فضای پزشکی می تواند از Medilab شگفت انگیز سود زیادی ببرد.

Medilab rocks Elementor، رزرو نوبت آنلاین، مگا منو، اسکرول صاف و وارد کردن داده‌های نمایشی با یک کلیک. با سازگاری WooCommerce، می توانید یک وب سایت تجارت الکترونیک ایجاد کنید و کسب و کار پزشکی خود را به سطح بالاتری ببرید. مطمئنا Medilab بخش وبلاگ را از دست نمی دهد که می تواند برای بازاریابی محتوا عالی باشد.

DentiCare

DentiCare

با توجه به این که DentiCare دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی را هدف قرار می دهد، اما به سرعت با سایر اهداف پزشکی سازگار می شود. با 4 دمو آماده، می‌توانید با یک کلیک روی یک وب‌سایت حرفه‌ای کار کنید. علاوه بر این، DentiCare شامل محاسبه‌گر هزینه، جداول قیمت‌گذاری، نوار لغزنده قبل و بعد، فرم‌های رزرو و افکت اختلاف منظر نیز می‌باشد. این قالب وردپرس پزشکی کاملاً سازگار است تا با نیازها و مقررات شما تا آخرین جزئیات مطابق شود. علاوه بر این، می توانید آن را ترجمه کرده و با زبان های RTL استفاده کنید.

Clinika

Clinika

Clinika یک تم وردپرس پزشکی است. از ارائه آنلاین کلینیک خود در بهترین حالت ممکن گرفته تا راه اندازی یک بخش تجارت الکترونیک و راه اندازی یک وبلاگ، کلینیکا اینجاست تا تفاوت ایجاد کند. می‌توانید با تنظیمات پیش‌فرض کار کنید و آن را به سرعت تنظیم کنید، یا زمان بیشتری را برای تغییر موضوع صرف کنید. در هر صورت، یک نتیجه عالی نزدیک است. کلینیکا از آخرین فن آوری ها استفاده می کند و تمام روندهای فعلی وب را دنبال می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، تجربه کاربری وب سایت شما مطلوب خواهد بود.

Medizco

Medizco

Medizco یک قالب وردپرس بهداشتی و پزشکی چند منظوره است که به پزشکان، بیمارستان ها و بسیاری دیگر از پزشکان و موسسات بهداشتی پاسخ می دهد. 9 خانه، بیش از 25 طرح بندی صفحه از پیش تعریف شده و مجموعه عظیمی از بیش از 40 بلوک در انتظار هر کاربر Medizco است. شما نیازی به ساخت هیچ چیزی از ابتدا ندارید، بگذارید Medizco به جای شما کارهای سنگین را انجام دهد؛ و اگر می خواهید Medizco را تغییر دهید و اصلاح کنید، آن را با روش کشیدن و رها کردن انجام دهید. وقتی صحبت از امکانات و ویژگی‌ها می‌شود، درست حدس زدید، Medizco تعداد زیادی از آنها را ارائه می‌کند. شما انیمیشن های صاف، جلوه های اختلاف منظر، نقشه های گوگل، فرم های تماس و کل بخش وبلاگ را دریافت می کنید. اگر آماده ایجاد تفاوت هستید، پتانسیل خود را با Medizco افزایش دهید.

Medin

Medin

هنگام ایجاد یک وب سایت پزشکی از ابتدا مدین را انتخاب کنید. به همین سادگی با قدرت نمایش های از پیش تعریف شده، می توانید فورا وب سایت های جراحی، دندانپزشکی و کلینیک ایجاد کنید. در حالی که می توانید از محتوای نسخه ی نمایشی استفاده کنید، با خیال راحت آن را با توجه به نیاز خود بهبود و ارتقا دهید. مدین همچنین WooCommerce، یک جدول زمانی و برنامه منظم، چندین تم رنگی از پیش تعیین شده و قبل و بعد از صفحه توصیفات چشمگیر دارد. البته، شما همچنین می توانید بدون دردسر تمام رزروهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید و کسب و کار خود را سازماندهی کنید.

Bridge

Bridge

به دلیل چند منظوره بودن، می توانید از Bridge قدرتمند و کاربردی به عنوان قالب وردپرس بهداشتی و پزشکی نیز استفاده کنید. چه پزشک باشید، چه جراح یا صاحب یک کلینیک، Bridge آماده است تا فوراً همه چیز را برای شما مرتب کند. حتی اگر یک مربی زندگی هستید یا می خواهید یک وبلاگ سلامت راه اندازی کنید،Bridge شما را با طراحی وب مناسب و تمام عناصر اضافی آن پوشش می دهد. لیست ویژگی های Bridge بسیار گسترده است و نمی توان آن را در اینجا پوشش داد. در بیشتر موارد، با نسخه‌های نمایشی 610+ به این هدف عمل می‌کند، اما همچنین می‌توانید ظاهر پیش‌فرض را با لمس برند خود بهبود بخشید و تنظیم کنید. به طور خلاصه، هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید.

Composer

Composer

Composer یک تم وردپرس همه کاره است که با خدمات مختلف حرفه ای با بیش از 90 نسخه نمایشی برای مفاهیم خاص سازگار است. این قالب خلاقیت را با تایپوگرافی، رنگ ها و هدرهای قابل تنظیم ارائه می دهد. می توانید با بیش از 300 بلوک آماده و بیش از 200 طرح بندی سریع وبسایت خود را بسازید و از فرم تماس 7 و خبرنامه MailChimp برای ارتباط با بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. WooCommerce و Yoast به علاوه 100 کد کوتاه برای صرفه جویی در وقت و انرژی نیز در دسترس هستند. علاوه بر این، پاسخگو و آماده شبکیه است و با تمام اندازه‌ها و دستگاه‌های صفحه‌نمایش سازگار است. اگر در مدیریت کارها مشکل دارید، لازم نیست نگران باشید. یک آموزش ویدیویی دقیق وجود دارد! شما می توانید با Composer یک وب سایت راحت و قابل اعتماد برای شرکت مراقبت های بهداشتی خود طراحی کنید!

MediClinic

MediClinic

همانطور که از نام آن پیداست، MediClinic یک قالب وردپرس بهداشتی و پزشکی با 12 دمو خانگی و بسیاری از بخش‌های داخلی است. برای راه اندازی فضای آنلاین و ایجاد نیازهای خود، فقط به یک ابزار نیاز دارید. با تشکر از MediClinic، می‌توانید تنظیمات پیش‌فرض را تا زمانی که مقررات برندسازی شما را با T مطابقت دهند، سفارشی و ارتقا دهید. این قالب همچنین شامل چندین افزونه ممتاز بدون هزینه اضافی، مدیریت قدرتمند، مستندات شگفت‌انگیز و عمیق و واردات داده‌های نمایشی با یک کلیک است. هنگام ساختن وب سایت برای یک پزشک، کلینیک یا هر موسسه پزشکی دیگر، از MediClinic نهایت استفاده را ببرید.

Kallyas

Kallyas

Kallyas یک تم وردپرس چند منظوره منعطف و سازگار با هر موضوعی با بیش از 70 صفحه اصلی است. موضوعی برای مشتریان حرفه ای اما شامل موضوعات شخصی و نمایش های وبلاگ است. Kallyas از ادغام WooCommerce برای مدیریت هر جنبه مرتبط با تجارت استفاده می کند. جداول قیمت نیز گنجانده شده است! با bbPress و BuddyPress تالار گفتمان و اتاق گفتگو ایجاد کنید. Kallyas یک تم جهانی تمام صفحه با بارگذاری سریع و بهینه سازی SEO است. اگر برای اولین بار از یک تم استفاده می کنید، از مستندات و آموزش های مناسب برای مبتدیان آن بیاموزید. از ساخت یک وب سایت پزشکی با Kallyas لذت ببرید.

RT-Theme 20

RT-Theme 20

RT-Theme 20 یک تم چند منظوره پزشکی پیشرفته و مجهز به مجموعه ای جامع از ابزارها و ویژگی های قدرتمند است که به صورت حرفه ای به جزئیات می پردازد. این تم تمام کارهای مربوط به ایجاد وب‌سایت‌های زیبا، کاربردی و مدرن را با علایق و نیازهای مختلف کوتاه می‌کند. با ویژگی‌های نمایشی داخلی RT-Theme 20، مشتریان از همان روز اول تحت تأثیر محصولات شما قرار خواهند گرفت و در نهایت، مخاطبان شما می توانند از هر پلتفرم یا دستگاهی در هر کجای دنیا با نرمی یکسان و بی دریغ به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

Health and Medical

Health

Health and Medical یک قالب وردپرس بهداشتی بسیار انعطاف پذیر، خوش طراحی و پاسخگو است و برای کلینیک‌های بهداشتی، بیمارستان‌ها، وب‌سایت‌های دندانپزشکی یا هر موسسه دیگری که در زمینه مراقبت‌های بهداشتی تخصص دارد، ایده‌آل است. WooCommerce برای دریافت پرداخت های آنلاین و انجام تراکنش ها در دسترس است و همچنین می توانید یک وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن اخبار مرتبط، نکات و سایر اطلاعات مفید راه اندازی کنید. با Health & Medical، شما تم عالی برای وب سایت خود ایجاد می کنید و اطمینان حاصل می کنید که زیبایی شناسی با دید شما مطابقت دارد.

Onelife

Onelife

Onelife یک تم وردپرس مرتبط با پزشکی برای حوزه زیبایی و جراحی پلاستیک پزشکی است. این برای شرکت های فروش محصولات (ووکامرس) و کلینیک های خصوصی است. از WPBakery، مگا منو، Slider Revolution و بسیاری موارد دیگر استفاده می کند. علاوه بر این، Onelife به عنوان ویژگی‌های مشخص، فهرست‌هایی برای پزشکان و فرم‌های قرار ملاقات ارائه می‌کند. با ویجت ها و هدرهایی که به راحتی قابل سفارشی کردن هستند، خلاقیت به خرج دهید. اشتراک گذاری اجتماعی نیز در دسترس است. Onelife از تعداد زیادی کد کوتاه برای آسان‌تر کردن زندگی شما استفاده می‌کند و در نهایت، با MailChimp و WPML نیز سازگار است. استفاده از این ابزار عالی و متنوع را هم اکنون شروع کنید!

HolaMed

HolaMed

این قالب یک تم وردپرس بهداشتی و پزشکی است که به هر کسب و کاری در صنعت پاسخ می دهد. از دموهای موجود استفاده کنید و وب سایت مورد نظر خود را به صورت زنده در دستان خود قرار دهید. رنگ‌ها را تغییر دهید تا دقیقاً برند خود را دنبال کنید، عناصر را مجدداً مرتب کنید، اجزای دیگر را ترکیب کنید و… بدون لمس کد. سایر دارایی های HolaMed عبارتند از افکت اختلاف منظر، روی انیمیشن های اسکرول، 20+ عنصر WPBakery سفارشی، منوی چند سطحی و مجموعه ای از کدهای کوتاه مفید. به طور خلاصه، هر نوع وب‌سایت پزشکی که قصد راه‌اندازی دارید، آن را در یک نسیم با HolaMed انجام دهید.

iDent

iDent

همانطور که از نام آن پیداست، iDent یک قالب دندانپزشکی و پزشکی وردپرس با تمام مواد مناسب برای شروع فضای وب کسب و کار شما است. با این ابزار به سبک و سیاق عمل کنید و حرفه ای بودن، دانش و خدمات برجسته خود را بالاتر و فراتر ببرید. به تنظیمات پیش‌فرض پایبند باشید یا یک مرحله اضافی را انجام دهید و طراحی وب را با برندسازی و لمس خلاقانه خود به‌روزرسانی کنید. در هر صورت، محصول نهایی یک وب سایت بهداشتی و پزشکی قابل توجه خواهد بود که علاقه همه را برمی انگیرد. این قالب کاملاً قابل ترجمه است، شامل چهار هدر اصلی، Google Maps، سفارشی‌ساز زنده و Slider Revolution است. علاوه بر این، iDent همچنین پاسخگو، سئو دوستانه و افزایش سرعت نیز است.

Health Center

Health Center

این قالب برای وب سایت های پزشکی، وبلاگ نویسی و فروش تجهیزات است. می توانید با مواد دمو خارج از جعبه کار کنید یا آن را بیشتر زیبا کنید. علاوه بر این، این تم دارای یک نسخه منظر زیبا یک صفحه‌ای است که می‌تواند به‌عنوان پیش‌فرض استفاده شود یا با یک تنظیم چند صفحه‌ای که سنتی‌تر است جایگزین شود. شما این آزادی را دارید که خودتان را انجام دهید.

MediCenter

MediCenter

MediCenter یک تم وردپرس بهداشتی مدرن، زیبا و پاسخگو است که برای پروژه ها و مشاغل مرتبط با سلامتی و پزشکی مناسب است. این تم با بیش از 600 فونت مختلف، 6 طرح رنگی که می‌توان آن‌ها را بیشتر تغییر داد و آیکون‌ها و کدهای کوتاه بسیار قابل تنظیم است.

MediCenter همچنین دارای یک مدیر برنامه داخلی، 20 طرح بندی مختلف صفحه، جداول قیمت و صفحه ساز قدرتمند است. MediCenter

Pearl

Pearl

در اینجا ما Pearl را داریم، یک تم همه منظوره که بر سفارشی سازی های آزمایشی موضوعات خاص متمرکز است. مهم نیست که به دنبال چه نوع کسب و کاری هستید، این قالب کسب و کار شما را مدیریت می کند؛ بنابراین اگر کسب و کار شما بهداشت و پزشکی است، یک نسخه نمایشی برای شما دارد. طرح‌بندی پاسخگو با سازنده قدرتمند کشیدن و رها کردن بخشی از معامله برای عملکرد روان دارد. علاوه بر این، Pearl با ماژول های قیمت گذاری پیشرفته و قرار ملاقات ارائه می شود و می توانید صفحاتی را برای صحبت در مورد بخش ها و کارکنان خود راه اندازی کنید. تماس های اضطراری برای آمبولانس و ثبت نام برای آزمایشات نیز در دسترس است. این یک تم سفارشی است که در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند.

  • بلاگ
  • 150
  • 0
  • Share
  • (1 votes, average: 5,00 out of 5)
    Loading...

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد