چگونه بازدید اینستاگرام را افزایش دهیم

چگونه بازدید اینستاگرام را افزایش دهیم

در دنیای امروز شبکه‌های مجازی ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و جذب مشتری هستند. در این میان اینستاگرام به دلیل اتکا به محتوای بصری، توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب  محیطی فوق العاده برای کسب و کارها ایجاد کند. در این مقاله قصد داریم به شما تکنیک‌های افزایش بازدید اینستاگرام را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

 

  • استفاده از هشتگ

هشتگ‌ها یکی از روش‌ها و پل‌های ارتباطی مناسب بین کاربر و برندها می‌باشند. بسیاری از افراد هنگام جستجو در اینستاگرام و یا توییتر برای اینکه به محتوای دلخواه خود دست یابند، هشتگ‌‌های مرتبط با علاقه‌مندی خود را سرچ می‌کنند و در این میان اگر محتوایی نظر آن‌ها را به خود جلب کند، آن پیج شانس بیشتری برای جذب مخاطب خواهد داشت. بدین منظور می‌بایست هشتگ‌هایی که دنبال کننده بیشتری دارند را از طریق یک سرچ ساده پیدا کنید. سپس آن‌هایی که به محتوا و پست شما مرتبط هستند را انتخاب و در کپشن پست خود قرار دهید. در اتخاب هشتگ بسیار دقت داشته باشید، درصورتی که از هشتگی نامرتبط استفاده کنید، استراتیی هستگ گذاریتان نه تنها فایده نخواهد داشت، بلکه ممکن است موجب ریزش دنبال کنندگان شما نیز بشود.

  • یافتن زمان مناسب فعالیت در صفحه

هرچقدر محتوای‌تان جذاب و گیرا باشد اما اگر آن را در زمان مناسب پست نکنید، بازخورد مناسبی نخواهید یافت. مثل این می‌ماند بهترین برنامه تلویزیونی برای کودکان در ساعات حضور آن‌ها در مدارس پخش شود. سعی کنید با استفاده از ابزارهای آنالیز، زمان‌هایی که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند را بیابید و در آن ساعات نسبت به پست یا استوری گذاشتن اقدام کنید. اغلب کاربران در ساعات 14-16 و 19-22 زمان بیشتری را صرف فعالیت در فضای مجازی می‌کنند. بهتر است در این ساعات فعالیت کرده و علاوه بر پست گذاشتن، پاسخگو سوالات و کامنت‌های مخاطبان باشید.

  • تصاویر خلاقانه

محتوای بصری به ویژه عکس‌ها نقش بسیار مهمی در سئو و جذب مخاطب دارند. استفاده از عکس‌های ترکیبی که با برنامه‌های حرفه‌ای نظیر Diptic ساخته شده اند، بسیار مطلوب است. از طرفی ترکیب تصاویر با کیفیت همراه با رنگ‌بندی جذاب و اید‌های خلاقانه، مخاطب بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • تبادل و تعامل با سایر صفحات

هر صفحه و کسب و کاری مخاطب خاص خود را دارد، با این حال مخاطبین سایر صفحات می‌تواند به عنوان مخاطب بالقوه برای شما باشد. درصورتی که با سایر صفحات چه مرتبط و غیرتبط با حوزه کاری تبادل و تعامل داشته باشید، می‌توانید به جذب مخاطبان آن‌ها امیدوار باشید. لایک و فالو کردن سایر صفحات و کاربران‌شان، کامنت گذاری زیر پست‌ها و حتی تبلیغ در پیچ‌های پربازدید، می‌تواند مخاطبان ‌آن‌ها را به دنبال کردن صفحه شما ترغیب کند.

  • تگ لوکیشن عکس

براساس آمار و آنالیزهای اینستاگرام، عکس‌ها و پست‌هایی که مکان‌ آن‌ها تگ می‌گردد، بازخورد و لایک بیشتری می‌گیرند. پس بهتر است تا جایی که امکان دارد از آن‌ها استفاده کنید.

 

 

  • ایجاد کمپین‌ تگ کردن دوستان

دنبال کنندگان‌تان را تشویق کنید تا دوستان و فالوورهای خود را، زیر پست‌های شما تگ کنند. این کار نوعی بازاریابی ویروسی برای شما ایجاد می‌کند که نهایتا منجر به جذب مخاطبان جدید می‌شود. در این راه ‌می‌توانید سوالی مطرح کرده و از افراد بخواهید سایر دوستانشان را نیز تگ کنند و یا کمپینی مسابقه‌ای راه بیاندازید که هرکس افراد بیشتری را تگ کند، جایزه‌ای از شما دریافت خواهد کرد.

  • انتشار محتوا در سایر شبکه‌های اجتماعی

درصورتی که در سایر شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید، بهتر است محتوای خود را همراه با لینک اینستاگرام منتشر کنید. زیرا هر پلتفرمی ویژگی و محتوای خاص خود را دارد و درصورتی که مخاطب از محتوای جدید شما خوشش بیاید، به احتمال فراوان اینستاگرام‌تان را نیز دنبال خواهد کرد.

  • تبلیغ پست در استوری

این امکان وجود دارد به دلیل تعداد صفحاتی که فالوور شما دنبال می‌کند و ازدیاد پست‌ها، نتواند پست شما را ببیند. شما با استوری کردن پست، مخاطب را به دیدن پست تشویق ‌می‌کنید.

  • تگ کردن افراد آشنا

بهتر است متناسب با پست هر موضوع، افراد مرتبط با آن را تگ کنید. زیرا اگر این پست مورد توجه آن‌ها قرار گیرد نه تنها خودشان لایک می‌کنند، بلکه با دیگران به اشتراک گذاشته و می‌تواند نوعی بازاریابی ویروسی برای شما ایجاد نماید. نهایتا این اتفاق منجر به افزایش تعداد لایک، ویو و حتی دنبال کنندگان شما می‌گردد.

 

از سال 86 فعالیتم رو در حوزه IT شروع کردم و علاقمند فناوری جدید در حوزه IT شدم ، از همان سال های اولیه به فکر راه اندازی کسب کار بودم و تا اینکه خودم رو به عنوان کار افرین پیدا کردم و عاشق کار افرینی شدم . در حال حاضر یک توسعه دهنده حرفه ای هستم و عاشق خدمت رسانی به مردم کشورم ....

ارسال دیدگاه

* .ایمیل ادرس شما منتشر نخواهد شد